“God mat och fin miljö”

Green Hotel Restaurang
Rankad som nr 2 av 8 Restauranger i Tallberg

Mycket fint bemötande. Vi ringer och ni fixar bord åt oss. Laxen var suverän. Vilken god sås. Promenaden ner till Siljan var jättefin.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 310meta

Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Skrev ett omdöme för Green Hotel o la det mesta på maten där. Gav betyget 2.
Men det var för att en del av personalen var trevlig. Men Restaurangen har tappat det totalt tyvärr. Segt kött och oinspirerande förrätter som tyvärr ser och smakar amatörmässigt. Innan har vi älskat maten.
O det hade varit en sak om det varit småmissar. Men maten var så fruktansvärt dålig denna gång att jag har svårt att se att vi någonsin kommer att sätta vår fot där igen. Pinsamt när jag tagit med mig massa gäster också i form av min bror o hans familj samt några vänner.

Datum för besöket: juli 2020
Tack joakimb563
Omdömet skrevs 24 januari 2021 från mobil enhet

Jag tyckte att hotellet var sådär okej eftersom att det var ett fint läge med bra utsikt men priset gör att betyget blir lägre. Stannade en natt och rummet var helt okej men personalen ville inte bädda bäddsoffan. Snålt eftersom priset för natten var hyfsat högt. Annars var det en okej vistelse.

Datum för besöket: januari 2021
Tack arvidlangberg
Omdömet skrevs 29 december 2020 från mobil enhet

Stannat två nätter på Green hotell. Jättevackert läge och mysigt inne på hotellet. Vi bubblade i utejacuzzin- väl värt att göra med utsikt.

Servicen och maten har varit varierad. Första kvällens middag var jättetrist. Förrätten med rökt struts var torr och tråkig... Fisken till huvudrätt var gott men jag gör samma middag hemma en vanlig tisdagkväll. Efterrätten var under all kritik med isig parfait med lite sirap och mandelflarn. Personalen var oerfaren och osäkra.

Vi var så besvikna att dagen efter kollade vi med andra hotell om det gick att äta där men med restriktioner så kunde de bara servera sina gäster.
Dock var det ändå lite tur, för andra kvällen var maten fantastiskt god. Vi skippade efterrätt och åt gravad lax till förrätt och biff med grönpepparsås till huvudrätt. Hur gott som helst!
Vi hade Ahmed eller Ahmad (uppfattade inte riktigt exakt namnet) som tog hand om oss så himla väl! Fingertoppskänsla och supertrevlig på ett alldeles lagom sätt. Så Ahmed och maten andra kvällen är vad som väger upp betyget! Hade hela vistelsen varit så hade jag gett en femma.

I repan var det helt ok men en av personerna som var där och som vi mestadels hade med att göra var inte direkt serviceminded... Inte otrevlig men man fick en konstig känsla som att det var jobbigt att vi var där.

Datum för besöket: december 2020
Tack Linnyes
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Maten var jättebra.
Vinet var dock märkligt.
Gav samma eftersmakskänsla som lådvin.
Konstiga etiketter, vagt ursprung var vinet kom ifrån,
Nästa gång dricker vi öl

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Voyager367443

Resenärer som tittade på Green Hotel Restaurang tittade också på

Tallberg, Dalarnas län

Besökt Green Hotel Restaurang? Berätta vad du tyckte!