Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com182 US$
Priceline182 US$
CheapTickets182 US$
Travelocity182 US$
Hurb209 US$

Mycket trevlig och mysigt hotell, vi hade riktigt tur med rummet och fick bo i den äldre delen av hotellet med sjöutsikt, vilket var magiskt. Välkommsfika vid incheckning var ett +, mysigt spa och ett väl tilltaget gym med det mesta som man kunde önska sig.

Tidsbokning av frukosten, vilket gjorde att det var lagom mycket människor vid frukostbuffén. Vi hann tyvärr inte med att prova restaurangen denna gång då vi skulle iväg på kvällen, men det kommer vi definitivt göra nästa gång vi åker dit

Tack 635sofieb

Dalecarlia är mitt favorit hotell sen barnsben. Firat jul och midsommar många ggr. Avkoppling och nu bröllopsdag. Ser fram emot kyla så man kan njuta mer av värmekällorna på spa. Personalen är super!!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Serena M

Jag och min sambo bodde häri två nätter och vi är så nöjda! Spat har blivit otroligt fint efter renoveringen och maten har varit god!

Vi spelade biljard båda kvällarna och diskuterade att vi båda hade älskat om det fanns någon annan aktivitet/aktivitetsrum. Kanske shuffleboard, roliga sällskapsspel för två eller pingis?? Det hade varit perfekt efter en mysig middag att kunna utmana varandra i flera aktiviteter, speciellt nu då man ätit sin middag redan vid 20.30!!

Tack annakS3425FO

Blev tyvärr matförgiftad av er toast skagen så spenderade majoriteten av natten på toaletten. Meddelade personalen detta men det verkade inte tas seriöst och ingen kompensation utgick. Kommer inte åka tillbaka till er och skulle inte rekommendera någon annan att göra det heller tyvärr.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack ericsonjohn91
Svar från företaget:Svarade för 4 veckor sedan

Hej John,
Vi har hunnit pratat med varandra via mejl innan vi såg detta omdöme. Då inga andra gäster, som ätit samma mat denna kväll, blivit dåliga av vår toast Skagen kom vi fram till att chansen är väldigt liten att du ska ha blivit dålig av den. Vi är tacksamma att du har hört av dig till oss, så vi har fått chansen att kolla upp detta. Vi hoppas du mår bra nu. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Bodde på detta hotell 3 nätter i påsk med min sambo, kan bara säga att det överträffade alla våra förväntningar! Utsikten är helt fantastisk, man kunde aldrig få nog av att sitta o titta ut över Siljan vare sig man satt på rummet, (vi bodde i ett Deluxe rum )eller i lobby baren.ELLER det bästa av allt sitta i en varm bubbelpool med ett glas skumpa i handen och bara njuta av allt det fina.
Rummet var ljust och rymligt, frukosten god med allt man kan önska sig.
Super trevlig personal som verkligen gjorde att man kände sig välkommen osv.
Det vi gillade mest var den underbara SPA avdelningen. Helt underbara bubbelpooler, vanlig pool och bastu. Mysiga lokaler och åter igen vyerna är underbara!
Det här var vårt första besök på Dalecarlia, men garanterat inte det sista!
Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Lena L
Ingela Léman, Försäljning på Dalecarlia Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Fantastiskt, tack det gläder oss att vi får välkomna er tillbaka!