Omdömet skrevs 21 september 2020

Vacker omgivning. Härlig atmosfär. Fina rum.Genomgående högklassig service och bemötande av personal. En relaxavdelning som levererade fantastisk utsikt över Siljan.
Pricken över i:et får bli den välkomponerade menyn, magiskt gott!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack yonnalandstrom
Ingela Léman, Försäljning på Dalecarlia Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Härligt!
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 19 september 2020

Vi hade beställt ett höstpaket där två rätters ingick. Jag hade mailat om att kanske kunna få rum med utsikt mot Siljan. Vi fick rum 209 som var helt toppen. Middagen var toppen det är fantastiskt att själv få välja från en meny. Suverän uppassning två toppen killar som serverade oss. Vi reser mycket och detta var den 21 övernattningen på hotell 2020. Frukosten var WOW helt fantastisk allt fanns och upplagt på ett smart sätt. Dale Carlia är ett första klass hotell prova så får du se!!

Rumstips: Rum 209 var toppen!!
Tack Lasse7330

Det gläder oss, stort tack för era fina ord och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 17 september 2020

När man vill ha bra service, god mat och skön relax åker man till Dalecarlia och njuter - man blir aldrig besviken. Varje gång vi är här säger vi unisont "vi måste åka hit oftare!" Härlig atmosfär, skön miljö, proffsig personal - toppbetyg från hela familjen.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Katarina S

Tack & bock för fina ord!
Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Fick en etagesvit m utsikt mot Siljan utan extra kostnad. Vanliga utsiktstornen var slut. Jättefint rum i två våningar. Otrolig utsikt över sjön. Mkt god tvårätters ala carte till middag. Torsk o Biff som var mkt välgjord. Mkt god dessert. Provade även drink m slånbärsgin o lingon som kändes lite dalastajl o var mkt god Fina promenadstråk samt trevliga butiker att handla i. Köpte lite hantverk från Tällberg. Vid middagen så var det ett kraftigt åskväder m blixtar som skådespel över Siljan. Kändes skönt att sitta inomhus då. Frukosten helt ok. Mkt trevlig personal o kan verkligen rekommendera hotellet. Kommer definitivt tillbaka igen

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack dagos11
Ingela Léman, Försäljning på Dalecarlia Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2020

Underbart att höra, det gläder oss.
Önskar er varmt välkomna tillbaka!
Vänligen Ingela L, Salemanager

Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Fin utsikt, bra parkeringsmöjligheter. Väldigt slitet hotell, lever på gamla meriter. Personalen var inte bra, väldig hierarki. En charmkurs hade inte varit fel. En del var bra, men dom flesta behöver uppdateras i kundvård. Skulle INTE rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack rolfs585

Tack för din feedack Rolf, det hjälper oss i vår utveckling. Hotellet har anor från 1910 så visst finns det platina i väggar och golv.

Önskar dig varmt välkommen åter!

Vänligen Ingela L, Salesmanager