Expedia.com197 US$
Priceline197 US$
Hurb226 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Vi betalade 1680:- för ett dubbelrum på ett hotell som marknadsförs som 4-stjärnigt men fick ett rum som motsvarar normal vandrarhemsstandard. Förutom enkel standard med trångt wc/duschrum saknades nattduksbord, glasögon och klocka mm fick läggas på golvet . Ett trasigt skåp som inte gick att stänga och endast sänglampa för den ena sängen. Man förväntar sig mer av ett hotellrum i denna prisklass.
Dessutom en tråkig attityd bland personalen, inte särskilt serviceinriktad.
Maten var bra men vi tar ett annat hotell i Tällberg nästa gång.

4  Tack Moggen
Ingela L, Director of Sales på Dalecarlia Hotel & Spa, BW Premier Collection, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback på din vistelse hos oss. Vi tar till oss alla synpunkter och fortsätter vårt arbete att förbättra oss. Vi har dynamiska priser vilket gör att det blir dyrare att bo vid hög beläggning och det låter som ni fått ett rum i vår gamla del eller i annexet. Jag hoppas trots detta att ni kunde njuta av våra allämänna utrymmen och vår fantastiska utsikt. Hoppas att vi får se er som vår gäst igen vid ett annat tillfälle för att få möjligheten att visa en bättre sida utav oss.
Återigen tack för att Ni ger oss möjlighet till förbättring!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Badrum som sett sina bästa dagar, personal som inte håller ordning på vilka gäster som sätter upp vad på rummet vilket ledde till feldebitering (ordnades relativt raskt) God mat, ok spaanläggning, fantastisk miljö.

1  Tack 582fredriko

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback på din vistelse hos oss.
Vi har påbörjat att renovera badrummen och tar några rum per år.
Hoppas få se Er som vår gäst snart igen, tack för att Ni ger oss möjlighet till förbättring!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Trevligt hotell med fantastisk utsikt. Mycket god mat. Brödet till frukosten var mycket bra. Frukosten var överhuvudtaget mycket bra. Skön stämning. Borde ha bättre utbud med varor som säljs i receptionen. rummen lite slitna och saknade luftkonditionering. Blev mycket varmt när man skulle ha den fina utsikten.

Tack Katarina B
Omdömet skrevs 19 juni 2017

För det priset förväntar man sig mer och definitivt en annan nivå på restaurangen ... undvik middag där, finns andra hotellen i område med mycket mycket bättre kök!
Städning var ok men handdukar och sängkläder byttes inte under 4 dagars vistelsen!

Tack Fabrice M

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback på din vistelse hos oss. Jag ber om ursäkt då ni upplevt att vårt kök inte lyckats leva upp till Era förväntningar. Vi tar till oss alla era kommenaterar och ska fortsätta att jobba aktivt med att skapa en bättre matupplevelse Jag hoppas trots detta att ni kunde njuta av våra allämänna utrymmen och vår fantastiska utsikt. Hoppas att vi får se er som vår gäst igen vid ett annat tillfälle för att få möjligheten att visa en bättre sida utav oss.
Återigen tack för att Ni ger oss möjlighet till förbättring!

Omdömet skrevs 18 juni 2017

Amatörmässig tillagning och presentation av frukost och buffé.
Verkar inte ha tillräcklig och professionell personal vid stor gästanströmning som vid Dalhalla evenemang. Borde kunna planeraför sådant.
För tidig frukost och utcheckning på helg.
Förstör den vackra utsikten mot Siljan med en stor perkering.
Hotellet känns ej prisvärt.

1  Tack 250bengto

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback på din vistelse hos oss. Vi tar till oss alla synpunkter och fortsätter vårt arbete att förbättra oss. Efter första Dalhallakonserten har vi nu sett över våra rutiner så det flyter bättre till nästa konsert. Jag hoppas trots detta att ni kunde njuta hos oss och vår fantastiska utsikt. Hoppas att vi får se er som vår gäst igen vid ett annat tillfälle. Återigen tack för att Ni ger oss möjlighet till förbättring!