Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com179 US$
CheapTickets179 US$
eDreams179 US$
Travelocity179 US$
Hurb183 US$
Omdömet skrevs 16 februari 2021

Nerslitet och trist. Reception, lobby och matsal var ok, men gemensamma utrymmen och rum var under all kritik. Plastgolv, målad vävtapet, nerslitna möbler och noll rumsbekvämligheter såsom vattenkokare, kaffe/te. Wifi finns, men funkade uselt.
Poolen var försedd med varningsskylt då det var så mycket trasig mosaik. Men det fanns en korg med badskor för den som är rädd om fötterna.
Säkert trevligt för barnfamiljerna (ca 50% av gästerna) med pool och relax, mindre trevligt för vuxna som kostar på sig ett dyrt spa för avkoppling.
Spabehandlingen Tällberg Relax utlovade helkroppsmassage, men visade sig enbart gälla baksidan av benen samt rygg, vilket ju egentligen är en halv kropp.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack annapB9653NQ
Omdömet skrevs 30 januari 2021

Just nu finns det bra erbjudanden på boende o halvpension på olika hotell runt om i Sverige. Vi betalade 845 pp för fika, middag, övernattning o frukost. Helt ok rum om dock lite slitet. Vi passade på att simma i 20-meters bassängen och det var ljuvligt eftersom de flesta simhallar är stängda i Corona-tider. Skön bastu innan middagen. Bra service och anpassningar av köket till våra allergier. Tyvärr så höll våra grannar oss vakna större delen av natten med en privat fest på deras rum... En förklaring är säkert den tidiga stägningen av hotellets resturang o bar.
Gästerna är till största delen barnfamiljer och pensionärer.

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack Helene R
Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Vi bodde på klockargården, pga Covid-19 fick vi äta vår middag på gyllene hornet. God och fin tre rätters middag, trevlig och services inriktad personal. Kan varmt rekomemderas. Kort gångavstånd från vårt hotell klockargården.

Tack jennien2019
Omdömet skrevs 15 november 2020

Restaurangen och lobbyn uppdaterade med opersonliga. Rummen ej renoverade sen 90 tal. Plastmattor, dåliga sängkläder, slitna badrum. Gemensamhetsutrymmen slitna ostädade. Mycket dåligt wifi och tv bild.
Middag och frukost inget att minnas.
Blev ombokade till detta hotell pga systerhotellet Klockargårdenhade stängt pga restriktioner. Blev ej meddelad om detta förrän vid incheckningen. Gyllene Hornet blev alternativet ! För en natt som tur var.

Rumstips: Välj inget rum !
Tack annikar528
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Efter trevlig incheckning gick vi till vårt rum, stort, vacker utsikt och balkong. Sköna sängar. Eftermiddagskaffet serverades i lobbyn och då vi inte var först fick vi skrapa ihop de rester som återstod, ingenting fylldes på. En okey middag med ett vin till bra pris avslutade kvällen. Frukosten gick i samma stil som fikat. Några små rester äggröra, några flisor bacon och något mer prinskorv. Påfyllning? Nej, nej. Lite klent med bröd, pålägget OK och god ananas och melon. Bra utcheckning. Totalt Ok för tre stjärnor men som sagt snålt!

Tack 607larsn