Kostnadsfri avbokning till den 21-12-17
Priceline165 US$
eDreams165 US$
Orbitz.com148 US$
Omdömet skrevs 31 augusti 2021

När vi kom fram så var restaurangen tydligen full, så vi skulle få hämta våran 3 rätters middag själva och äta på rummet. Vilket ej plats fanns. Fanns inget bord. Dålig service. Spindelnät i fönstret och grus på golvet. Våran 3 rätters middag kom upp i pappkartonger upp till rummet.

Tack tna12021
Omdömet skrevs 27 augusti 2021

Utsikten är magisk! Hotellet behöver renoveras, rummet vi fick kändes dock fräscht och städat. Maten var mycket god dock få viner att välja på om du vill ha på glas. Frukostbuffén var inte Corona-säkrad alls vilket drar ned betyget.

Tack SofiaLisa80
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

2 nätter med Dalhalla som fokus på min resa, läget av hotellet kan inte bli bättre med denna milsvida utsikt över Siljan. Rummet jag fick var kallt, teven hade väldigt dålig teckning på alla kanaler och det tog evigheter att få varm vatten i duschen, balkongen som jag skulle mer kalla en loftgång utomhus med enbart ett rep mellan ”balkongerna” var torftigt utrustad med enbart en stol. Frukosten var bra och middagen god även lite dyr i mitt tycke

• Restyp: Reste ensam
Tack aedvar362880
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Medel, tycker detta hotel har för högt betyg här, det är ok/bra men inte fantastiskt.
Bodde 2 nätter i singelrum. Personal var trevlig och hjälpsam. Frukost bra och middag god även om lite dyr i mitt tycke. Rummet hade mer att önska, det var kallt och teven hade jättedålig teckning på alla kanaler, tog en evighet och få varmvatten i duschen och balkongen var mer av en loftgång utomhus med ett rep i mellan ”balkongerna” och bara utrustat med en enda stol, inget bord eller nåt.

Restyp: Reste ensam
Tack 934annikae
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Firade våra födelsedagar på Greens. Bodde i delux rum, utsikten var fantastiskt. Hade varit trevligt med bättre sittmöjligheter på balkongen, nu fanns bara en enklare stol och inget bord. Hotellet är gammalt så standarden är därefter, härlig atmosfär. Maten var utsökta och frukosten bra. Vi är nöjda!

Tack Singosushi