2025 av 544 omdömen
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Tillbringare helgen hos Green med två kompisar, och det var så himla fint, bra och mysigt. Hotellet ligger otroligt vackert och är fyllt av personliga detaljer. Mkt kul konst. Maten var riktigt bra, framförallt frukostbrödet. Personalen vad också otroligt trevliga och hjälpsamma.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack Q1325ODsaras
salkab, Informationsansvarig på Green Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Tack för fint omdöme!
Kom tillbaka när det är grönt på riktigt - eller när hela Tällberg gnistrar av snökristaller - det ryktas att snön kommer imorgon!

Omdömet skrevs 2 januari 2020

Varmt bemötande på personligt och familjärt hotell. Hjälpsam och lyhörd personal som såg till att vi blev väl omhändertagna. Noggrant utvalda råvaror med lokal förankring. Siljans skönhet till frukost, lunch och middag! Fräscha rum och bekväma sängar. Missa inte att nyttja hotellets vackra pool och avkopplande bastu samt ta dig till Digerberget i för bästa utsikten.

Tack fannyh596

Tack för fint omdöme!
Kom snart tillbaka.

Omdömet skrevs 30 december 2019

Mysighetsfaktor maximal!
Personalen visar genuin välvilja och frukosten smakar fantastiskt med ljuvlig utsikt över Siljan.
Rummen är fräscha och personliga.
Hit vill vi återkomma om och om igen❤️
Väl värt ett besök!!

Tack MariaGreen6543
salkab, Informationsansvarig på Green Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Tack för fint omdöme. Och alldeles speciellt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 28 december 2019

Mycket bra läge på hotellet. Trevliga sällskapsutrymmen och serviceinriktad personal. Bra mat men lite sparsamt med grönsaker till middagarna. Bra blandning av gäster i olika åldrar.
Däremot inget för partypinglor med sällskap

Tack edstr0m
salkab, Informationsansvarig på Green Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 januari 2020

Tack för fint omdöme. Kom snart tillbaka så lovar jag att vi utvecklat vårt grönsaksutbud. Det mår vi ju alla bättre av!

Omdömet skrevs 15 december 2019

En riktigt positiv överraskning! Underbart läge och fantastisk miljö. Opretantiöst och familjärt. Inga köer trots att hotellet var fullbokat. Underbart bemötande och det ABSOLUT bästa julbord jag någonsin ätit!! Mycket familjeanpassat!

Ok, rummen kanske inte var superstajlade och inredningen kanske inte var påkostad eller genomtänkt (lite blandad kompott med 1700-tals allmoge, 1970/80-talsmöblemang och konstplancher som hängde lite hursomhelst) MEN... det sket jag faktiskt fullständigt i eftersom allt annat var så himla bra!!
Kommer tillbaka till sommaren och vill bo i samma rum! Bra jobbat alla Greenare!!

Tack malink970

Tack !
Ja, allt lagas från grunden och det är ju helt enkelt så att det känns på smaken.
Blir extra glad för opretentiöst.
Och kom tillbaka så får du se vår nya inredning - rummen renoveras ett för ett nu!
Välkommen