• Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

Hotell Villa Långbers(Tallberg)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Frukost ingår
  • Pool
TripAdvisor
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Helt underbart hotell, grym massage, riktigt bra mat och service! Rummen är ljusa, fräscha och har härliga hästens sängar. Det enda jag anser kan utvecklas är relaxen som känns lite instängd och mörk!

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Andreas B
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Till att börja med: massagebehandlingen var heeelt fantastisk.
I övrigt trist att vegetariskt alternativ inte fanns på menyn - köket kunde fixa helt okej vego-rätter, men känslan var helt klart "aa vi fixar nåt" jämfört med genomtänkta kötträtter.
Badrummet lite nedgånget, men bra städat etc.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack mattloakot
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Helt ok standard på rum. Vi bodde i en svit som inte riktigt levde upp till förväntningarna. Fräscht och trevligt som helhet. Mycket bra mat i restaurangen, dock otrevlig/snorkig personal där. Medioker frukost. Spa-avdelningen superhärlig. Bra behandlingar. Rekommenderas för avkoppling och umgänge.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Cecilia K
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Personalen verkar inte vara intresserad av att skapa en trevlig upplevelse för gästerna. För denna prisnivå räknar jag med en viss servicenivå. Här får man påminna om det mesta tex maten som tar slut i grytorna om och om igen. Anpassning till matallergiker gör de i princip inte. Har varit här ett par gånger och upplever att de bara tar bort det man inte tål nen försöker inte ersätta det med något så att man ska få en god måltid. Godisskålarna på receptionsdisken tas bort då barnen kommer. Charmigt. Hade hoppats på bättre service denna gången, men så blev det inte. Synd på en sån fin byggnad och miljö.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack Lvg50
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Vi firade min frus födelsedag på detta underbara pensionat! Vi tog romantikpaketet och fick avnjuta två härliga middagar. Vi har hund och fick rum 19 som låg perfekt i huvudbyggnaden. Det är en rymlig minisvit där en av fördelarna är att man kunde stänga mellan rummen vilket gjorde att jag kunde avnjuta OS-sändningarna i lugn och ro medan min älskade fru fick sovmorgon! På kvällarna kunde vi mysa framför brasan i förrummet till restaurangen och vovven fick vara med. På dagarna tog vi skidtur i de fina spår som ligger runt knuten. På eftermiddagen kunde vi plaska i spaet, och om tillräcklig energi fanns ta ett pass i gymmet. Enda lilla besvikelse var vinlistan, den behöver en ordentlig genomgång. Vi kommer såklart gärna tillbaka!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack curiousStockholm