Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity308 US$
FindHotel308 US$
Tripadvisor308 US$
ZenHotels.com
Orbitz.com308 US$
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig stämning och bra utrymmen. Trots många barnfamiljer på anläggningen kändes det lugnt och bra ljudnivå i restaurangen. Vackert både inne och omgivning. Hyfsat tidig preparering av längdskidspåren.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Amos2015
Ida L, Resepsjonssjef på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding, gledelig å se at dere hadde et fint opphold.
Varmt velkommen tilbake til oss.

Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Mycket bra, personalen var service inriktade och kunniga. Trevliga och alltid glada mot oss. Damen som ansvarar för frukosten var absolut den trevligaste jag träff inom hotellbranschen. Spa var över förväntan, många bassänger så det fanns alltid något ledigt .

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tony H
Ida L, Resepsjonssjef på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2019

Tusen takk for god tilbakemelding, hyggelig å høre at oppholdet stod til forventningene.

Hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Omdömet skrevs 20 april 2019

Ett mysigt hotell
bra standard,
bekväma sängar,
sagolik frikost,
en massa aktiviteter för barn.
Allt som behövs för skidåkning finns, inga köer till lyftar, bra backar, fantastisk natur.
Rekommenderas!
P.S! Ta en vattenkokare med er om ni älskar att dricka te då det var enda som saknades (om du har bokat ett vanligt dubbelrum)

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Olena B
NorefjellManagement, Kundansvarig på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2019

Tusen takk for en fantastisk feedback. Vi håper vi snart ser dere på hotellet igjen.

Ha en super dag!

Omdömet skrevs 11 februari 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger perfekt uppe i skidsystemet, man åker direkt ut i slalombacken. Rummen är jättefina med alla bekvämligheter. SPA är väldigt fint med olika utomhuspooler bla. Underbar frukostbuffé! Gym var ok, och badet var fint. Service var väldigt bra och personalen trevlig!
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack PeriOdla
Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Vi har bott på hotellet en gång förut o var då väldigt nöjda! Visserligen var det även då totalt kaos vid incheckningen. Men i övrigt en mkt trevlig vistelse.
Denna gång hade vi bokat lägenhet i stuga bredvid hotellet. Vi ville komma fram innan det blev mörkt, så anlände vid 15-tiden. Det var om möjligt ännu mera kaos denna gång. Hela hotellet skulle tömmas på nyårsfirande norrmän o fyllas med svenska barnfamiljer inom loppet av några timmar.Vi fick nyckeln först kl.18.15. Som kompensation för lång väntan fick vi värdecheckar till hotellets pizzeria.
Vi fick utpekat på kartan vart vi skulle bo, men när vi packat ur bilen o släpat packningen dit i mörkret på glashala stigar (är långt att gå från källarparkering till lägenheterna o hotellrum) Då visar det sig att det var fel hus hon visat oss och fick gå tillbaka, flytta bilen till ett annat däck o ut med packningen igen.....
Väl framme i den efterlängtade lägenheten visade sig städningen vara under all kritik. Skitränder i toaletten, kladdigt handfat, kletig/smutsig badrumsdpegel, kladd i kylen, kletig spis, smulor under matbordet o i stolar, men äckligast av allt, var att hela soffan var full av långa människohår o damm och att flera av täckena o kuddarna i sängarna hade stora bruna fläckar o var jättesmutsiga. Vi ringde receptionen o klagade kl .19.00, kl. 20.30 o kl 21.30, men ingen kom.....de visade sig vara många fler än vi, som var upprörda o krävde omstädning.
Värdecheckarna på pizzerian visade sig vara värdelösa, då pizzerian sålt slut på pizzor när vi kom dit. Hänvisades till hotellets ”fina” a’l carte restaurang, där vi efter lite diskussion istället fick ta från buffén. Vi blev nu mätta, men även buffén var ganska sunkig, var smaklöst o såg ut att ha legat framme hela dagen...,minst! Skulle aldrig betala 395Nkr för den.
Nu hoppas vi de kommer o städar under morgondagen...så vi kan njuta av resten av vår vistelse här❄️⛷

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 57 842 267 897
NorefjellManagement, Kundansvarig på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2019

Hejsan,

Tack för du tog tiden att skriva ner detta till oss som feedback, Jag hoppas ni fick allt i ordning, och att ni hade en fin vecka trots alla omständigheter.

Vi jobbar med nya rutiner för housekeeping avdelningen och ser på detta väldigt allvarligt!
Angående incheckningen så är nyårsdagen en av våra största dagar på året och varje år ser vi på nya möjligheter och försöker planlägga den så bra och anpassat till alla som möjligt.
Vi hoppas vi får till den ennu bättre nästa år och att vi får välkomna er tillbaka igen!

Ha en fortsatt fin start på 2019!