TripAdvisor
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Positivt:

Gym: maskiner och ventilation.
Pool och jacuzzi alldeles utmärkt
Trevligt bemötande i reception vid ankomst
Inre miljö på hotellet trivsam och avslappnande
Mkt fräsch och god frukost med det mesta man kan önska.

Negativt:

Jag önskade rum med fin utsikt och fick en av de tråkigare jag haft dvs rakt mot lägenhetsgrannar - bristande uppmärksamhet.

Rummet känns allmänt tråkigt, en gammal flaska kvar i skåpet, vattenblandaren är lös i badrummet, spegeln för förstoring är borttagen men ramen sitter kvar, duschmunstycket ger ingen vanlig stråle och knappar har fallit ur värme- och vattenvred.
Sladdhärva under skrivbordet
Tv helt felplacerad
Sängarna var utslitna och alldeles för mjuka. Detta gav en dålig nattsömn.

Toll road med betalning via web - vid varje infart upp på berget.

Jag gav mina synpunkter under vistelsen - men fick inte någon feedback alls på det. Vid utcheckning frågade receptionisten om allt varit bra. Jag svarade att rummet hade mycket mer att önska. Fick inte ens en motfråga.

I grund och botten är det hotellrummet som skall vara i fokus på ett hotell men detta har Norefjell Ski & Spa missat helt.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Dejla
NorefjellManagement, Commercial Manager på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2018

Hei Dejla.

Takk for din omfattende og kontruktive tilbakemelding.

Vi beklager at dere ikke var fornøyd med rommet, og vi skal utrede hva som er feil.
Vi forsøker alltid å romslegge etter ønsker, men dessverre ikke alltid det går. Beklager dette.

Hva gjelder tollroad så er det dessverre ikke noe hotellet kan bestemme, da dette er eierne av veien som styrer- de aller fleste fjellveier i Norge har toll for å kunne holde veien ved like.

Igjen, takk for fin tilbakemelding, vi skal ta det med videre.

Ha en fin dag.

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Tog en natt i samband med vår Sommarsemester i Norge. Har bott där en gång tidigare men på vintern. Men kan verkligen rekommendera även besök sommartid! Fint Spa uppe på taket med ute-del. Mycket bra frukost med stort utbud. Storslagna vyer som vi kunde njuta av från vår balkong.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Marika D
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hei Marika.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glad dere trivdes hos oss også på sommeren, hjertelig velkommen tilbake :)

Fortsatt god sommer.

Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Fint hotell i fin omgivelse och många aktiviteter för barn. Något slitna rum och synd att SPA inte ingår när man ändå betalat ganska mycket för rummen.
Trevlig personal i receptionen!
Pizzan i pizzerian är god! Buffén är tråkig och överprisad - 295 kr. Vi betalade också 110 kr för en Corona öl, dyraste vi någonsin varit med om

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack SofiaKJ
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2018

Hei.

Takk for din anmeldelse, vi skal ta deres tilbakemeldinger videre.

God sommer:)

Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Lite liftköer, bra före och pister för alla behov. Bra förutsättningar för längdåkning samt offpist. Gymmet är bra utrustat. Badet har en bra pool även om det ofta blir trångt. Snygg och skön bastu med fin utsikt. Det finns jacuzzi som är skön efter skidåkningen men de är lite små för att vara i publik miljö. Något ont om omklädningsskåp är det oxå även om systemet att utnyttja rums/lägenhetsnyckeln är lysande

Datum för vistelsen: april 2018
Tack JohanG1493
Omdömet skrevs 2 april 2018

frukosten bör förbättras väldigt mycket som saknades och ganska stökigt med många barn som sprang runt och tog med sina händer på den upplagda maten (bland annat pannkakor) saknades personal som övervakade frukostbuffen.

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Peter G