TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Tog en natt i samband med vår Sommarsemester i Norge. Har bott där en gång tidigare men på vintern. Men kan verkligen rekommendera även besök sommartid! Fint Spa uppe på taket med ute-del. Mycket bra frukost med stort utbud. Storslagna vyer som vi kunde njuta av från vår balkong.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Marika D
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hei Marika.

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Vi er glad dere trivdes hos oss også på sommeren, hjertelig velkommen tilbake :)

Fortsatt god sommer.

Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Fint hotell i fin omgivelse och många aktiviteter för barn. Något slitna rum och synd att SPA inte ingår när man ändå betalat ganska mycket för rummen.
Trevlig personal i receptionen!
Pizzan i pizzerian är god! Buffén är tråkig och överprisad - 295 kr. Vi betalade också 110 kr för en Corona öl, dyraste vi någonsin varit med om

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack SofiaKJ
NorefjellManagement, Leder  på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2018

Hei.

Takk for din anmeldelse, vi skal ta deres tilbakemeldinger videre.

God sommer:)

Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Lite liftköer, bra före och pister för alla behov. Bra förutsättningar för längdåkning samt offpist. Gymmet är bra utrustat. Badet har en bra pool även om det ofta blir trångt. Snygg och skön bastu med fin utsikt. Det finns jacuzzi som är skön efter skidåkningen men de är lite små för att vara i publik miljö. Något ont om omklädningsskåp är det oxå även om systemet att utnyttja rums/lägenhetsnyckeln är lysande

Datum för vistelsen: april 2018
Tack JohanG1493
Omdömet skrevs 2 april 2018

frukosten bör förbättras väldigt mycket som saknades och ganska stökigt med många barn som sprang runt och tog med sina händer på den upplagda maten (bland annat pannkakor) saknades personal som övervakade frukostbuffen.

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Peter G
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Ligger jättefint, med ski in ski out, lyxigt hotell med jättestor, fin lägenhet. Trevligt bemötande, god frukost, kanonbra med både pool, jacuzzi och bastu efter en dag i backen. P under hotellet, låsbara skidförråd. Jättenöjda!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack blommantorslanda
Marianne K, Front Office Manager på Norefjell Ski & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hei blommantorslanda,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding,
Velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen
Norefjell Ski & Spa