7 personer tittar på det här hotellet
Travelocity127 US$
travelup.com128 US$
Trip.com114 US$
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Efter flertalet positiva omdömen här hade vi ganska höga förväntningar på hotellet. Tyvärr blev det inte alls som vi väntat oss.
Minus:
* Dålig frukost, alltid var det något som var slut. Fick gå flera ggr för att se om dom fyllt på.
* sandig botten i poolen
* fanns en oerhört nonchalant kvinna i receptionen som inte alls var serviceminded. Rörigt när man behövde hjälp
* ensidig mat på kvällen, där inte ens kaffe ingick
* glömde tända upp belysningen i korridorer, så i bland var det kolsvart när man skulle hitta till sitt rum
* beställde taxi och då tog dom 3 euro extra för att åka till gamla stan, kan man tänka sig att gå 50 m så sparar man dom pengarna
* slitna rum

* trevlig personal vid poolbaren
* kocken som guidade oss vid kvällsmaten då det finns allergi i familjen

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Familyfour4s
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Bra familjehotell med trevlig, tillmötesgående och hjälpsam personal.
Mycket fint Poolområde och uppvärmd inomhuspool vid den 5 stjärniga delen.
Där fanns också ett bra gym. Tyvärr med många trasiga maskiner i slutet på säsongen.
Bra mat både till frukost och kväll.
Underbemannad restaurang på kvällen när alla ska ha mat och dryck samtidigt.
Men tack vare en ständigt leende och hårt arbetande kvinna vid namn Eleni fungerar det ( kvinnan till höger på bilden).

Datum för vistelsen: november 2017
Tack hanssegel
Omdömet skrevs 17 augusti 2017

Jag måste hålla med tidigare resenärer om att hotellet inte lever upp till sina 4 stjärnor tyvärr. Hotellet i sig är stort och ser fräscht ut. Poolområdet är även det stort och har gott om solstolar, skönt att slippa springa ner och paxa stolar tidigt på morgonen. Men där tar det positiva slut tyvärr.

Vårt största problem var de fruktansvärda sängarna. Det finns ingen bäddmadrass alls så vi sov direkt på resårbotten. Vi påtalade problemet i receptionen två dagar i rad men inget hände alls. Vi försökte sedan kontakta TUI som ringde hotellet men problemet kunde aldrig lösas. Riktigt svagt för ett 4-stjärnigt hotell! Det var inte kul att försöka sova och känna varenda fjäder i hela madrassen.
Personalen var tyvärr stressad och gav ibland ett arrogant intryck.
Frukostbuffen var stor, men den höll ingen vidare kvalité och man lämnade ofta en hel del av det man tagit åt sig då det smakade mindre bra. Lite synd att hotellet inte hade handdukar att använda vid poolen!

Läget är annars bra i Kalithea där det är enkelt att ta buss eller taxi in till stan. Det finns även en del restauranger och affärer en kort promenad bort längs med kusten. Tyvärr kan jag inte rekommendera det här hotellet utan kommer definitivt välja ett annat alternativ vid nästa besök till Rhodos.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack SofieT11
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Hotelet är stor o ren i en lugnt område.
Man fick inte kaffe/te efter maten , trots att det var med halv pension. Enbart med frukost.
Personalen vid poolen är sura och dyr mat och dricka . Även information personalen var sura.
Hyr inte bil. Det finns buss o taxi vid gatan . Taxin kostar 10Eur, men om hotel personalen ringer 14Eur.

Rumstips: Fast in värt!
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Shake1010
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Riktigt illa!
Obefintlig service och röriga receptionister.
Vi hade så kallad "garden view", med det menades en liten jordplätt på med fler cigarettfimpar än grässtrån. Vi gav åtminstone frukostbuffén en chans första morgonen men gick aldrig mer tillbaka efter det. Riktigt vidrigt!
Tog in på annat hotell...
-har läst allt för många positiva recensioner om det här hotellet vilket får mig att undra om vi pratar om samma hotell eller om hotellet skriver sina egna kommentarer!

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Anders L