Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Vilken upplevelse och vilket fantastiskt ställe. Heeelt underbart på alla vis! Alla var trevliga och frukosten mkt god. Det var ett stort hus med 2 sovrum. Det enda negativa var att låsordningen på ytterdörren var ett hänglås. Nära till allt! Vi blev glatt överraskade över detta ställe. Så himla mysigt och fräckt. Det var som att bo i djungeln på nåt vis bland fågelsång och guldfiskar. Toppen!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Snackratja
Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt bra ställe och vi trivdes som fisken i vattnet. All personal var trevlig, restaurangpersonalen såsom familjen som driver det. Det var lågsäsong och endast några gäster dock tyckte vi det va skönt.
Det är ett charmigt ställe som vi absolut återvänder till om vi besöker ön igen!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
1  Tack baffelitto
Omdömet skrevs 15 januari 2016

Skulle aldrig hitta hit om jag gick förbi på gatan nedanför. Undanstoppat på en höjd med antingen branta trappor (inte så många att det blev jobbigt) eller med en slingrande väg upp kom vi till denna personligt inredda resort. Här hade hela familjen det fridfullt med fantastisk utsikt över Lamai-bukten. Vänlig personal, god mat och utmärkt poolområde gjorde att vi trivdes mycket bra under den dryga veckan vi stannade. Att det fanns klappvänliga hundar roade barnen speciellt. Fräscht och rent (dock lite trådslitna handdukar och lakan men absolut inget fel på dem) och förvånansvärt rymliga rum i hyddstil. En liten pärla!

• Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Eva Å
Omdömet skrevs 9 mars 2015 från mobil enhet

Kunde inte vara mysigare, inbäddad som i djungeln bland lummiga träd och en mycket väl skött anläggning. Allt andas kreativitet, originalitet, aldrig sett ngt liknande. Poolen är mycket ren, fint för barn med rutschkana. De vuxna kan njuta av infinitypoolens otroligt fina utsikt över hela Lamai bukten och berg i bakgrunden. God frukost, bra städning. Perfekt för djurälskare då ägarinnan (som är en helt underbar person) har hundar och en katt. God service, bra restaurang. Det ser ut som på bilderna. Lätt att boka utflykt eller hyra motorbike. Trevligt med biljardbord. 3 min till stranden och stan med trevligt kvällsliv om man önskar. Inget man störs av eller hör då Varinda ligger på en liten bergsklättring (härligt lugn för att slappna av). Rummen är enkla men mysiga. Stort plus med moskitonät! Vi var helt förälskade i stället! Rekommenderar det starkt! Tack för en härlig semester och vistelse

• Bodde här: februari 2015
Tack peter a
Omdömet skrevs 6 mars 2015 från mobil enhet

Ett originellt ställe inredd med kreativitet, färger och detaljer man bara måste bli glad av, där man kan slappna av och njuta. Allt är inbäddad bland lummiga träd och grönska som är välskött, ansad och bevittnat. Poolen är ren och utsikten därifrån är helt fantastisk. Bra ställe för barn med rutschkana och mycket att upptäcka. Trevligt med ett biljardbord. Ägarinnan och övrig personal är mycket vänliga, pratar bra engelska och ger god service. Frukosten är god. 2 min till stan med trevligt kvällsliv och till stranden.

• Bodde här: februari 2015
Tack Bianca A