“Supergott!”

Rankad som nr 1 av 175 Restauranger i Lamai Beach
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 november 2017

Jättegod italiensk mat och bra service. Prisvärt, en del mygg.
Hade önskat att vi hunnit med ett till besök. Få bord så boka bord för att vara säkra på att få plats.

Tack Malin K

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Under våra resor i Thailand vi normalt alltid äter av det lokala köket. Gärna lite mindre ställen.
Vi fann denna italienska pärla utmed vägen bara ett stenkast från vårt hotell.
Maten är helt suverän och vi kom även tillbaka en andra gång under en vecka.
Kan verkligen rekommenderas, så himla god mat och trevliga ägare. Men vill du äta på kvällen finns risk att du får vänta, det är fler som känner till denna italienska pärla.

Tack Henric K
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Ett litet fantastiskt mysig ställe som drivs av två italienare. Vi beställde in den italienska maten. Fantastisk smak som är väl värt ett besök. Maten är alldeles utsökt tillsammans med en fantastisk service.

Dåligt med platser så försök boka bord om ni skall hit, finns för rökare på utsidan och ickerökare på insidan.

Både maten och servicen görs med en Italiensk brinnande passion.

Tack Azzy R
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Underbart god mat i härlig bambumiljö. Hemgjord pasta med skinka och gorgonzola rekommenderas samt deras spagetti bolognese. Klart bästa maten under vår månad i Thailand

Tack Marie J
Omdömet skrevs 9 juli 2016

Romantiskt litet ställe. Fantastik mat. Vi beställde både thai mat men mest italienskt. Deras raviolli var fantastik. Bra personlig service.

Tack stefanpersson40

Resenärer som tittade på Romantic bamboo tittade också på

Koh Samui, Provinsen Surat Thani

Lamai Beach, Maret
Lamai Beach, Maret

Besökt Romantic bamboo? Berätta vad du tyckte!