“Bra mat, hygglig service.”
Omdöme om Salathai Restaurant

Salathai Restaurant
Rankad som nr 39 av 176 Restauranger i Lamai Beach
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Bra mat, hygglig service. Fräsch inredning även toaletter. Åt thai och det kan de. Frågar efter styrka på mat. Ligger längs med promenadstråk lätt att hitta.

Datum för besöket: februari 2020
Tack KarolinaB226

Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Maten medioker. Hade betydligt högre förväntningar med tanke på att stället utger sig för att vara lite åt det finare hållet. Personalen utger sig även dom för att vara lite åt det finare hållet. Dålig service, satt med tomma glas ända tills vi bad om notan.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack HenrikM549
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

God mat, prisvärt och perfekt service. Detta var den bästa restaurangen vi besökte. Familjen åt bla pasta, thai, japanskt och pizza.

Datum för besöket: juli 2018
Tack danielaS2454RV
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat o bra vin till jättebra pris! Kommer gärna hit igen och fisken var jättegod!

Datum för besöket: juni 2018
Tack 162mariaj
Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Stället har god Thaimat och snabb service. Vänlig och trevlig personal. Prisvärt med gott vin. Stället kan rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2018
Tack 693magnuss

Resenärer som tittade på Salathai Restaurant tittade också på

Lamai Beach, Maret

Besökt Salathai Restaurant? Berätta vad du tyckte!