New Hut Bungalows
Pavilion Samui Villas & Resort(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Mercure Koh Samui Beach Resort(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

Lamai Wanta(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 65 US$/natt.

Thai House Beach Resort(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Samui Beach Resort(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 45 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Am Samui Palace(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 65 US$/natt.

Lamai Coconut Beach Resort(Lamai Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 207 US$/natt.

Banyan Tree Samui(Lamai Beach)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 845 US$/natt.

En medlem av TripAdvisor i Kina
Omdömet skrevs 25 september 2010