Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
AnnkaJ
Ängelholm, Sverige

Fint ställe

Omdöme om Karlaby Kro
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 mars 2024
Mysigt hotell som ligger lantligt. Fick ett rum med utsikt över trädgården, mysigt. Spjälsäng stod redo i rummet när vi kom. Rummet var svalt och skönt, likaså var det mesta i bra skick. Frukosten var superbra. Lite synd att det är otroligt lyhört bara, hörde varje natt rumsgrannarnas nattaktiviteter, både bredvid och ovanför oss.
Datum för vistelsen: juli 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
    2 140 kr
23.7 km från Karlaby Kro
Restaurang
Visa fler hotell i Karlaby
Omdömet skrevs 27 juli 2022 från mobil enhet

De flesta delar var av toppkvalitet: mat, dryck, service, restaurang etc. Rummen var bra men tyvärr alldeles för varma då det ej gick vädra ordentligt. Vi hade hund med oss och det funkade bra. En speciell eloge till sommelieren för utmärkta viner.

Tack Pontus E
Omdömet skrevs 17 juli 2022 från mobil enhet

Vilken härlig upplevelse att bo på Karlaby krog. En mysig plats med mycket charm.
Bästa servicen från Julia & Jonas Edberg med personal.
Allt var toppen från rum-spa-förrätt-middag-efterrätt-frukost.

Johan & Ylva Ektander

Tack johekt
Omdömet skrevs 5 juli 2022 från mobil enhet

Vi var två par som bokade varsina dubbelrum med tillåtelse för hund. Vilken besvikelse jag och min man fick när vi såg vårt rum (nr 20), för 3300:- Ingen sänggavel, en smutsig soffa med fläckar, ett urgammalt och litet badrum. Gammalt gammalt och lika charmigt som ett rum på ett motorvägs motell. Våra vänner fick ett rum på nedervåningen och de hade en fin liten uteplats samt en sänggavel och ett mycket större badrum. Intrycket av deras rum var också gammalt men åtminstone lite mysigare än vårt. Min åsikt är att vårt rum skulle kostat mycket mindre än våra vänners. Standarden var så olika fast vi fick betala lika mycket.

Maten på restaurangen var god och personalen trevlig. Men baren och restaurangen stängde redan vid 21 tiden så där var nästa besvikelse att man inte kunde sätta sig i baren efter middagen.

Jag kommer inte kunna rekommendera Karlaby Kro till någon. Det var en såpass stor besvikelse. Dags att renovera rummen och det har nog varit dags de senaste 10-15 åren.

1  Tack Annan069
Omdömet skrevs 19 juni 2022 från mobil enhet

3 fantastiska dagar på Karlaby Kro är nu tillända Vilket underbart ställe, härlig miljö, mysiga rum och en service inriktad personal. Att tillfredsställa 16 personer i åldrarna från 2-75 med mat kan inte vara lätt men det lyckades ni med ALLA ger toppbetyg till maten o frukosten! Tack krögarparet Julia o Jonas

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack AndersL313
Omdömet skrevs 19 december 2021 från mobil enhet

Underbart mysigt ställe. Ett fantastiskt rum, trevlig omgivning. En härlig julkänsla infann sig och ett smakfullt julbord serverades på kvällen. Frukosten hade allt man kunde önska. Både vi och barnen kommer att leva länge på denna trevliga vistelse.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack MarieJ225