“Underbar middag!”
Omdöme om Restaurang Utblick

Restaurang Utblick
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Övertorneå
Omdömet skrevs juni 17 2016 från mobil enhet

Restaurang Utblick ligger på Luppioberget och utsikten är helt fantastisk! Middagen vi åt där var bland det bästa vi ätit, och de flesta av råvarorna kommer från Norrbotten. Utsökta viner och toppenservice! Verkligen värt ett besök!

4  Tack Marjaaw
Pia_HH, Informationsansvarig på Restaurang Utblick, svarade på det här omdömetSvarade juni 24 2016

Hej och tack för att ni kom! Varmt välkommen åter till både Luppioberget & Utblick!

Omdömet skrevs juni 15 2016

Restaurangen läge går knappt att beskriva, högt uppe på berget med en utsikt som slår det allt annat. Stort strövområde runt restaurangen.
Kul att man använder Malmsten stolar i olika färger.
Perfekt service både från personal som kök.

2  Tack Sven-Ingvar
Pia_HH, Informationsansvarig på Restaurang Utblick, svarade på det här omdömetSvarade juni 17 2016

Hej och tack för att ni besökte oss och "vårt" fina Luppioberg!
Varma hälsningar och välkommen åter!

Omdömet skrevs juni 7 2016 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal, men kände sig jättevälkommen. Dessutom kanonmat och bara utsikten helt fantastisk .
Kan starkt rekommenderas!

Jan-Åke Tegebro

1  Tack jate500
Pia_HH, Informationsansvarig på Restaurang Utblick, svarade på det här omdömetSvarade juni 14 2016

Hej och tack för att ni besökte oss på Utblick, Luppioberget
Vi hoppas få återse er igen under sommaren!
Mvh Pia Huuva & the Smiling Utblick Crew

Omdömet skrevs juli 30 2015 från mobil enhet

Vi var 4 personer som besökte restaurangen i juli månad. Förväntningarna var låga men vi blev mycket positivt överraskade. Det råder en mycket bra harmoni på stället.
Utsikten är fantastisk och utbudet av matiga mackor var mycket bra med lokala specialiteter. Serveringen var lugn men effektiv.

Kan varmt rekommenderas!

2  Tack Leif H
Omdömet skrevs juli 6 2015

Besökte detta ställe i början av Juli. Vi var ett sällskap på 11 personer med olika mat val. Alla var mycket nöjda med maten. En otroligt vacker miljö med bra val av möblemang, stilrent samt utsikten över bergen, älven och vårt grannland (Finland). Rekommenderar detta ställe för en total upplevelse för smaklökar, ögonfröjd och genuinitet. Kaffet icke att förglömma som smakade fantastiskt, ekologiskt från Italien.

Tack Eva P

Resenärer som tittade på Restaurang Utblick tittade också på

Övertorneå, Norrbottens län

Besökt Restaurang Utblick? Berätta vad du tyckte!