“Fika i Mariefred”
Omdöme om Tva Goda Ting

Tva Goda Ting
Rankad som nr 1 av 2 Smått och gott i Mariefred
Omdömet skrevs 26 juni 2021 från mobil enhet

På utflykt i Mariefred och testade deras bananbröd och goda latte. Blev inte glass denna gång men märktes tydligt att glassen är deras bästa dåde har hemlagad italienskt glass

Datum för besöket: juni 2021
Tack saraalias

Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

Litet, trångt, ”hipster”-ställe, bra produkter och trevliga varor.
Trevlig tjej i kassan, men alldeles för dyrt och märkvärdigt för min smak.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Tiillaan
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Mysigt och coronasäkert med bord och infravärme ute. Bra läge om man vill se lite folk :)
Tyvärr var smörgåsarna slut när vi kom vid kl 12 och ingen påfyllning verkade möjlig så vi fick gå vidare. Kommer igen och fikar en annan gång.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 383jenny
Omdömet skrevs 24 november 2020

Verkligen god fika, vi valde den spanska chokladen, rödbetslatte, med gott fikabröd till. Har inget problem med att det inte bakas på plats, då utbudet känns bra. Plus att det finns mjölk- samt glutenfria alternativ

Datum för besöket: november 2020
Tack Malaren13
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Vi såg alla positiva recensioner om cafét. På plats visa det sig att fika brödet bakas inte på plats. Helt ok.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Gutewild

Resenärer som tittade på Tva Goda Ting tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Tva Goda Ting? Berätta vad du tyckte!