“Mysigt och coronasäkert med utebord och infravärme. ”
Omdöme om Tva Goda Ting

Tva Goda Ting
Rankad som nr 1 av 2 Smått och gott i Mariefred
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Mysigt och coronasäkert med bord och infravärme ute. Bra läge om man vill se lite folk :)
Tyvärr var smörgåsarna slut när vi kom vid kl 12 och ingen påfyllning verkade möjlig så vi fick gå vidare. Kommer igen och fikar en annan gång.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 383jenny

Omdömet skrevs 24 november 2020

Verkligen god fika, vi valde den spanska chokladen, rödbetslatte, med gott fikabröd till. Har inget problem med att det inte bakas på plats, då utbudet känns bra. Plus att det finns mjölk- samt glutenfria alternativ

Datum för besöket: november 2020
Tack Malaren13
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Vi såg alla positiva recensioner om cafét. På plats visa det sig att fika brödet bakas inte på plats. Helt ok.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Gutewild
Omdömet skrevs 23 maj 2020 från mobil enhet

Den italienska glassen är alldeles utmärkt. Problemet är trängseln i butiken när kön ormar sig längst in där glassdisken och kassan finns. Det uppfyller knappast kraven på fysisk distansering i dessa coronatider.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack 526max
Omdömet skrevs 25 september 2019

Bästa fiket i Mariefred, det enda som möjligen drar ner betyget är att ni skulle kunna ta in lite mer matigt. Ofta är mackorna slut och då tvingas man till Blå Katten som är okej men inte som Två Goda!:)

Datum för besöket: september 2019
Tack visua77

Resenärer som tittade på Tva Goda Ting tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Tva Goda Ting? Berätta vad du tyckte!