“Frukost ”
Omdöme om Tva Goda Ting

Tva Goda Ting
Rankad som nr 1 av 2 Smått och gott i Mariefred
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Vi åt frukost, god och näringsrik, dock va mackorna förberedda så rätt svårt att specialbeställa pga allergier osv.
Men det smakar gott, mysigt att sitta i morgonsolen, kostar ganska mycket så ingen frukost man äter många gånger.

Tack violakathrine

Omdömet skrevs 25 juli 2019

Mysigt litet kafé med stort utbud av alternativ fika och dryck som man inte kan hitta på så många ställen. Machalatte, både kall och varm, indisk Lassi, lakritsmilkshake, Affogato och mycket annat roligt förutom vanlig Latte och kaffe. Jättegod glass från Järna och goda kakor och bullar. Dessutom fanns ett stort utbud av rawfood-fika. Tyvärr var det ingen rolig uteservering, utsikt mot en matvaruaffär.

Tack Vilmaella
Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Hög kvalitet, ekologiskt fika. Tog en lakritsmilkshake som var helt underbar. Bra service. Mycket nöjd.

Tack lijanlej
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Yumm. Godaste rawfoodfikat! Försökte mig tom på att få receptet men tyvärr bakades det inte på plats.

Tack lundberj
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Mysig och ganska personlig service och med väldigt gott kaffe och suverän varm choklad! Ett fint utbud av choklad och sötsaker att ta med hem.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Jakop1116

Resenärer som tittade på Tva Goda Ting tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Tva Goda Ting? Berätta vad du tyckte!