“Lunch i Mariefred med vänner.”
Omdöme om Cafe Bla Katten

Cafe Bla Katten
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Mariefred
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Lunch i Mariefred med vänner. Vi bestämde oss att äta en lättare lunch och valde sallad med kyckling samt tonfisk med sallad. Allt smakade gott ute i trädgården med solsken.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Göran S

Omdömet skrevs 23 september 2019

Detta ställe är speciellt mysigt på sommaren då man kan sitta ute i deras trevliga trädgård. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack LarsBengtsson
Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

Trevligt kafé i Mariefred med mycket hembakt. Vi kom strax efter lunch och var hungriga så det blev grillmacka med ost och skinka. Stora bröd a la levain som grillats. Trist sallad till, dressing kostar extra... Till efterrätt kladdkaka, tyvärr med sprutgrädde.
Uteserveringen kändes inte så mysig. Förbättringspotential.

Datum för besöket: september 2019
Tack 298michaelj
Omdömet skrevs 2 september 2019 från mobil enhet

Hembakta Budapest bakelser som smälte i munnen.
De hade bra koll på matallergier.
Trevlig och snabb service i kassan. Uteserveringen har sett bättre dagar, fågelskit på bord och stolar och planteringarna runt om har inte fått någon omsorg på länge.
Plus för det hembakta, återvänder hit för det men inte annars.

Datum för besöket: september 2019
2  Tack Gungstol
Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

Kaffe med ostsmörgås! Inte så bra. Osten halvkletig och brödet fuktigt på undersidan. Ingen höjdare.

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack EvaCSbg

Resenärer som tittade på Cafe Bla Katten tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Cafe Bla Katten? Berätta vad du tyckte!