“Biff Stroganoff, augusti 2021”

Gripsholms Värdshus
Rankad som nr 9 av 22 Restauranger i Mariefred
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Trevlig lunch som intogs i värdshusets matsal - borden dukade med vita borddukar, linneservetter, ljus och blommor som ger en upplevelse med många plus. Dessutom en härlig utsikt över en liten bit av Mälaren och Gripsholms slott.
Snabb servering av "dagens tips" som idag bestod av biff stroganoff för 135:-. Maten var god och med mycket smak. Därtill trevligt bemötande av personalen. En lunch som jag uppskattade mycket.

Tack Nonno H

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

En underbart mysig liten stad och valet av restaurang var både läge o meny, men vilken besvikelse. Fiskgrytan med bl.a saffran saknade helt smak av saffran, grytan bestod mest av hackade rotfrukter, smaklös och verkligen inte värt pengarna.

2  Tack BoardingPass736716
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Vi samlades för att fira delar av familjen som fyllt år och vilken fin kväll det blev.
Sällskapet bestod av 9 personer och vi fick ut all mat synkat (3 rätter). Allt smakade så bra, vällagad med detaljerad omsorg för varje tallrik.
Servitriserna var snabba, tilläggsbeställningar på mer dryck, extra pommes till barnen mm. ordnades fram på ett kick.
Vi kommer garanterat åka hit igen.

Extra plus på sommaren är att barn med spring i benen kan hålla till i trädgården som tillhör Värdshuset.

Tack Ztinis
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Beställde två räksallader och en fisksoppa. Gott och vällagat, rikligt med mat. Trevlig personal och restaurang som är kopplat till värdshus med gamla anor.

Tack 287mikaeln
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Outbildad personal. Fick be om bestick, fick inget vatten med vinet, inga savetter vid förtäring av räkor osv. Maten smakade ingenting och det mesta verkade vara halvfabrikat. Två huvudrätter gick i retur. Lämnade restaurangen hungrig. Jättefint läge på restaurangen, men resten var en besvikelse.

2  Tack Anna H

Resenärer som tittade på Gripsholms Värdshus tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Gripsholms Värdshus? Berätta vad du tyckte!