“Gott, fräscht och underbar utsikt och trädgård”
Omdöme om Kafé Klavér

Kafé Klavér
Rankad som nr 4 av 21 Restauranger i Mariefred
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken helt oroligt mysig plats, fräscht kafé/restaurang och trevlig personal. Vi hade en riktigt trevlig stund här. En liten backe upp från parkeringen och den kantades av getter och höns. Så gulligt. Det fanns även parkering uppe vid kaféet så möjlighet att ta sig dit även om man har svårt att gå.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Mimmiis

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Högt uppe på höjden med utsikt över Gripsholmsviken och Mariefred serveras kaffe och ett litet utbud kaffebröd. Äppeltårta, mandeltårta och chokladboll utföll till belåtenhet.
Allt är fräscht och fint. Det är plats för mycket folk och då är en enda toalett i underkant.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Arcoman
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Vilken pärla! Bästa räkmackan på länge, serverad av trevlig personal och intagen på terassen med magnifik utsikt över Mariefredsviken. Att vovvar är varmt välkomna är ytterligare plus!

Datum för besöket: juli 2020
Tack LenaL1782
Omdömet skrevs 18 mars 2020

Väldigt mysigt ställe som ligger i Hedlandet mitt emot Mariefred. Familjeföretag med gott kaffebröd , väldigt goda mackor. Det finns soppa tårtor m.m Man sitter i någons vardagsrum, på sommaren kan man sitta på verandan med utsikt över Mälaren och Gripsholms slott. Rekommenderas. Prisvärt,

Datum för besöket: mars 2020
Tack Göran H
Omdömet skrevs 23 september 2019

Detta är framför allt ett cafe som är värt att besöka. Fantastisk vy ut över Mariefred och Gripsholms slott.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack LarsBengtsson

Resenärer som tittade på Kafé Klavér tittade också på

Mariefred, Södermanlands län

Besökt Kafé Klavér? Berätta vad du tyckte!