Höjdpunkter från omdömen

Omdömet skrevs 24 juli 2021
schullis
Kalmar, Sverige
från mobil enhet
Otroligt vackert men inget ställe att bo en längre tid

Omdömet skrevs 24 juli 2021
312wietsket
Östersund, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 331 omdömen

Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Varmdo
från 156,11 US$
från 60,42 US$
från 53,66 US$
från 175,55 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Rikigt dåligt system gällande båtplatserna. Tender båten håller inte köordningen på båtarna och det tar otroligt lång tid innan man får plats.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack Meja P
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

2.5 h med båt var värt varje minut. En mysig pittoresk ö. Husen står rätt men det är fantastiskt att få där och se alla mysiga hus och trädgårdar. Sandstrand och god mat.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack schullis
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Fin ö men inget ställe där man ska behöva stanna längre än ett dygn. Vi var rätt nöjda efter 4 timmar i solen. Vi gick inte till ett av de två på kartan angivna stränderna men promenerade en bit till en strand där det inte fanns en själ. Vi badade, läste bok, sög in oss utsikten och tittade på fina stenar. Tonåringar skulle blivit uttråkade efter längre än 6 timmar om de inte hade sina mobiler gissar jag. Slutligen fanns det en viss atmosfär som gjorde att vi inte alls kände oss välkomna och jag var glad att vårt mål var att få lite sol och bad i saltvatten samt uppleva skärgården en stund.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack 312wietsket
Omdömet skrevs 13 oktober 2020

Härligt ställe att komma bort på och njuta av underbar natur och trevligt lokalt utbud.
Man promenerar lätt runt på ön i bilfri atmosfär :)

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack 784henriettal
Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Du kan resa hit med båt antingen från Stockholm city eller Stavsnäs, jag tycker att den längre turen från Strandvägen är trevligare och mysigare. Ön innehåller allt från lugn till mer liv vid hamnen och restaurangerna. Du kan bada, sola, festa, äta och göra allt du kan tänka dig för ön är stor, vacker och erbjuder mycket. Mysigt att bara åka över dagen eller stanna några nätter, jag kommer absolut komma hit igen!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Albin J