“Trevlig pizzeria”
Omdöme om Pizzeria Napoli

Pizzeria Napoli
Rankad som nr 5 av 5 Restauranger i Vrigstad

Var på genomresa och behövde äta en sen lunch. Fick en fantastiskt god pizza med härligt knaprig botten och god fyllning. (Sicilia med färska champinjoner och ost.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 711christinal

Omdömet skrevs 21 april 2019 från mobil enhet

Man känner sig riktigt välkommen av deras otroligt trevliga bemötande , det är även riktigt bra och god mat där, man får verkligen det man betalar för. Så om man har vägarna förbi så rekommenderar jag starkt att äta hos Napoli :)

Datum för besöket: april 2019
Tack Marcus K
Omdömet skrevs 18 februari 2019

En riktig standard pizzeria i en svensk by. Avhämtning av maten, men vill du äta där går det bra. Kvalite´n är helt ok, med vänlig personal.

Datum för besöket: december 2018
Tack Pär O
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Vi beställde varsin pizza Gorgonzola, han som tog beställningen dubbelkollade med oss 2 ggr. och vi angav t.o.m. numret på pizzan ett par gånger varpå han svarade på engelska. Ingen sallad erbjöds eller fanns att få och efter tag kommer 3 kebabpizzor el. dyl. med något som liknade bearnaise sås ringlat över.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack MichaelE2421
Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Tråkig pizza som gräddats för länge.
Kebabkött ( gyros) är torr. Ett par gånger har jag besökt pizzan men gått där ifrån utan att handla något eftersom det inte dykt upp någon personal

Datum för besöket: april 2015
Tack andreasl228

Resenärer som tittade på Pizzeria Napoli tittade också på

Vrigstad, Jönköpings län

Besökt Pizzeria Napoli? Berätta vad du tyckte!