Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Booking.com153 US$
Priceline153 US$
Hurb157 US$
Omdömet skrevs 24 januari 2021

Firade makens födelsedag och fick ett paket med boende, spa och 3 rätters, vilken fullträff. Allt var perfekt på alla plan. Fräscht fint rum, jättemysig pool och tillhörande relax, helt fantastiskt god mat och frukosten sen bland den bästa jag nånsin ätit och jag har bott över hela världen på hundratals hotell så jag har att jämföra med. Extra plus i kanten för så många lokala upplevelser att testa.
Supertrevliga och serviceinriktad personal också. Allt till ett mkt fördelaktigt pris.
Vi är alla fem supernöjda.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack annah01
Omdömet skrevs 5 november 2020

Fräscht hotell med mycket trevlig personal. Rummen är bra med mycket sköna sängar. Frukost är bland de bättre med mycket att välja på, bra restaurang med lite begränsad meny men bra kvalitet på det som finns.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack stefanberg832
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Supertrevlig personal och fina konferenslokaler. Rummet var i bra klass men tyvärr så blir det tråkigt med torktvål i pump.... Handdukarna har sett bättre dagar. När man hamnar i en liten håla som Vrigstad så är det kul att det finns bra klass på hotell.
Tyvärr så lever inte restaurangen upp till nån speciell kvalité på kvällen, men helt ok för ett litet ställe. Dock inte prisvärt med maten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack Peter A
Omdömet skrevs 8 september 2020

Stort och rymligt familjerum med alla bekvämligheter som behövs. Relaxavdelningen var en succé för hela familjen. Fantastisk personal och god mat på kvällen och fin frukost på morgonen. Ett nytt stammisställe för oss och vår lilla familj.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack kristinsD8122ZZ
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde här i tre dagar med barn och barnbarn! Alla trivdes jättebra! Fina rum, bra frukost och mat. Mycket trevligt bemötande av alla! Vi trivdes mycket bra på detta renliga och fina hotell . Mycket bra mötesplatser med bekväma fåtöljer! Poolområdet uppskattades verkligen!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack 703matsl