Travelocity
Expedia.com161 US$
Booking.com161 US$
Priceline
Omdömet skrevs 5 november 2020

Fräscht hotell med mycket trevlig personal. Rummen är bra med mycket sköna sängar. Frukost är bland de bättre med mycket att välja på, bra restaurang med lite begränsad meny men bra kvalitet på det som finns.

Datum för vistelsen: november 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack stefanberg832
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Supertrevlig personal och fina konferenslokaler. Rummet var i bra klass men tyvärr så blir det tråkigt med torktvål i pump.... Handdukarna har sett bättre dagar. När man hamnar i en liten håla som Vrigstad så är det kul att det finns bra klass på hotell.
Tyvärr så lever inte restaurangen upp till nån speciell kvalité på kvällen, men helt ok för ett litet ställe. Dock inte prisvärt med maten.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack Peter A
Omdömet skrevs 8 september 2020

Stort och rymligt familjerum med alla bekvämligheter som behövs. Relaxavdelningen var en succé för hela familjen. Fantastisk personal och god mat på kvällen och fin frukost på morgonen. Ett nytt stammisställe för oss och vår lilla familj.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack kristinsD8122ZZ
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde här i tre dagar med barn och barnbarn! Alla trivdes jättebra! Fina rum, bra frukost och mat. Mycket trevligt bemötande av alla! Vi trivdes mycket bra på detta renliga och fina hotell . Mycket bra mötesplatser med bekväma fåtöljer! Poolområdet uppskattades verkligen!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack 703matsl
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Trevlig personal o underbart hotell med relax som kändes lite lyxig. Frukosten var perfekt även för mig som allergiker. Nya kreativa ideer med frukt, nötter o bär. Ingefärsshoten satt fint i dessa coronatider.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western