Agoda.com
Orbitz.com
Booking.com163 US$
Priceline163 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde här i tre dagar med barn och barnbarn! Alla trivdes jättebra! Fina rum, bra frukost och mat. Mycket trevligt bemötande av alla! Vi trivdes mycket bra på detta renliga och fina hotell . Mycket bra mötesplatser med bekväma fåtöljer! Poolområdet uppskattades verkligen!

2  Tack 703matsl
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Trevlig personal o underbart hotell med relax som kändes lite lyxig. Frukosten var perfekt även för mig som allergiker. Nya kreativa ideer med frukt, nötter o bär. Ingefärsshoten satt fint i dessa coronatider.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Anna-Lena S
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Vi sov 3 nätter på detta hotell. Inte så mycket att titta på i byn, men om man har fint väder så kan man slappa vid poolen och även bubbla. Vi provade både pool och bubbel helt ok, och om det skulle regna var båda under tak, vid fint väder kunde taket dras bort på poolen.
Rummet ok, lite varmt men som tur var fanns det fläkt. Inredning fräsch och verkade ganska ny, tyvärr var sängen ner liggen och ryggen fick ta lite stryk.
Höjd punkten var maten, vi åt middag där alla tre kvällar. Skulle kunna åka hit igen bara för maten. Frukosten ok, fanns allt man behöver, gott om sitt platser, bra i dessa corona tider.
Rekommendera detta ställe varmt. Även trevlig personal.

2  Tack 130maris
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Fantastiskt hotell, allt är bara så bra. Personalen är tillmötesgående och positiva. Rummen är super, finns kyl och allt du behöver för att må bra.
Maten är fantastisk, har du speciella behov, ser dom till att det löser sig.
Frukosten är också så bra. Allt är markerat och finns mycket gott att välja på.
Har bara positiva saker att skriva om detta fantastiska ställe. Kommer att åka dit fler gånger

Tack 788marital
Omdömet skrevs 23 juni 2020

Personalen är mycket trevlig och maten var god. Bra jobbat kocken! Fin trädgård med utomhus pool och jacuzzi.

Rummet var ganska stort med ett modernt och stort badrum och fin inredning. En nackdel var dock att badrummet luktade lite sunket om ni förstår vad jag menar.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Mira_Persson