“Påskweekend”
Omdöme om Ladans Kök & Bar

Ladans Kök & Bar
Rankad som nr 3 av 4 Restauranger i Sysslebäck
Kök: Svenskt
Beskrivning: Ladan kök & bar är det bekväma valet för dig som bor på Branäsberget. Här serveras lunch och à la carte från en rustik meny. För att boka bord, kontakta restaurangen direkt.
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Ljuvlig mat o god service.Härlig utsikt över byn o backarna
Planksteken älskades av alla. Boka bord i god tid

Tack Allemamma

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Större sällskap m både barn och vuxna besökte Ladan.
Vi ombads förbeställa huvudrätter men övriga rätter och dryck skulle tas på kvällen.
Ingen kom ut m menyer och när vi frågade så hade maten redan börjat tillagats och under sura miner fick vi beställa förrätter innan.
Fick själva gå och säga till i baren och be att få beställa dricka, få ut efterrättsmenyer etc. - totalt ointresserad personal.

Maten då - över förväntan. Trots missöde m första vändan fisk så får maten högt betyg. Vällagad, bra smaker och alla var nöjda - stora som små.
Köket levererade.

Synd på servicen (en stackars tjej som försökte men fick noll hjälp av kollegor) m bättre service hade helheten blivit bättre.

Tack Annelie F
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Ok förrätt, löjromstoast.
Plankstek, visade sig vara black and white, jäkligt udda... Köpt bearnaisesås, smakade apa och en trist rödvinssås. Tyvärr inget jag kan rekommendera. Ska det vara så svårt att slå en beasås? Skärpning!

Tack Gustaf F
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Middag en kväll. Åt trerätters. Väldigt kvicka ut med alla rätterna! Bra smaker, stora portioner. Mysig restaurang med klassisk skidinredning. Personalen var vänliga och väldigt uppmärksamma!

Tack Solfrun
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Åt lunch här med familjen. Tre av oss åt pizza. De var goda och bra med färska råvaror. Vi köpte även en sallad som var ett bottennapp. Väldigt enkel med bara grönsallad körsbärstomater och små mozzarella ostar. Jag hade förväntat mig soltorkade tomater och åtminstone någon dressing. Även priset gör att betyget sjunker.

Tack Anna F

Resenärer som tittade på Ladans Kök & Bar tittade också på

Sysslebäck, Värmlands län
Sysslebäck, Värmlands län

Torsby, Värmlands län

Besökt Ladans Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!