“Nybyggt, superfräscht mitt i backen.”
1 av sovrummen med våningssängar Hall
Hall
Sovrum ned dubbelsäng
1 av badrummen med bastu o dusch
Bastu
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Solskidan
1 omdöme
“Nybyggt, superfräscht mitt i backen.”
Omdömet skrevs 5 mars 2021 för en vistelse i februari 2021

Riktigt fräsch lägenhet med liften precis utanför. Vi njöt av både längdspår och backar. Härlig, rymlig lägenhet med öppen planlösning bra kök, bastu och kamin. Allt man behöver för en riktigt bra vecka i fjällen helt enkelt. Extra plus för varmt skidförråd och kvällsutsikten mot upplysta backar och rullande pistmaskiner.

Datum för vistelsen: februari 2021
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 6 2021
Tack och härligt att ni verkar ha haft en bra vecka! Välkomna igen!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera