eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com444 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Bokade en Lily Croft svit ca 4km från huvudbyggnaden på hotellområde. Hela byggnaden är fantastiskt fin, har en egen badstrand och egen relax så behovet av att befinna sig på huvudområdet var minimal. Maten intogs på resturang havsörnen vi blev körda till och från restaurangen av personal. Dessa resor var i sig en upplevelse då vi fick se allt det vilda i parken på dessa resor inklusive fiskljuse. Kan starkt rekommendera både Eriksberg men även att bo ute vid Lily Croft. Väl värt det lilla extra.

Rumstips: Om du vill ha avskildhet och total tystnad och uppleva djurlivet boka Lily Croft
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Henke_721
Åsa Olsson, Annan på Eriksberg Hotel & Nature Reserve, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021

Hej Henke! Stort tack för att du besökte Eriksberg och recenserar oss här på Tripadvisor. Det gläder oss mycket att du hade ett underbart dygn på Lily Croft och att du starkt rekommenderar både Eriksberg och även att bo vid Lily Croft. Vi hoppas att du har möjlighet att besöka oss snart igen. Du är mycket välkommen! Vänliga hälsningar från Eriksberg Hotel & Nature Reserve

Omdömet skrevs 10 juli 2021

Ville boka en mysig hotellvistelse för mig och mannen och våra 2 små hundar. Allt blev väldigt besvärligt och det gick inte att boka i princip något lite lyxigare rum. De skulle återkomma och ringa upp mig men det var ingen som hörde av sig. Vi har bott på betydligt lyxigare hotell utan några problem, så detta kändes ju sådär. Trist när man inte kan möta sina kunder!
Det blev ingen övernattning där!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack E3492AJmariak

Hej! Så tråkigt att vi inte fick möjlighet att välkomna dig och mannen och era 2 små hundar. Också jättetråkigt att du inte fick någon återkoppling från oss, där vet jag inte vad som har hänt, mer än att vi har väldigt hög arbetsbelastning under högsäsong. Vi har hundrum, men inte i våra sviter. De flesta av våra hotellrum är väldigt fina och känns lite lyxigare än ett vanligt hotell. Vi hoppas att ni har oss i tankarna vid ett annat tillfälle, så att vi får möjlighet att hälsa er välkomna till Eriksberg. Ni är varmt välkomna! Vänliga hälsningar från Eriksberg Hotel & Nature Reserve

Omdömet skrevs 20 maj 2021

Vi fick ett varmt välkomnande i entrén. När vi kommer till rummet blev vi verkligen glatt överraskade. Det var som att bli förflyttade till en lodge i Afrika. Så vackert rum. Alla rum var olika inredda. Man kan sitta på verandan och titta på djuren som kommer fram på kvällen.
Men först kunde vi få en fika med godsaker.
Restaurangen och maten var helt underbar. Jag var så imponerad. Dels av hur det presenterades och att vi fick maten av två servitriser och tallrikarna nersatta på samma sekund... femstjärnigt skulle jag vilja klassa det till.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack christinasjoqvist
Åsa Olsson, Annan på Eriksberg Hotel & Nature Reserve, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2021

Hej! Stort tack för att ni besökte Eriksberg och recenserar oss här på Tripadvisor. Det betyder mycket för oss att ni kände er välkomna och tycker att det är bra service och god mat. Roligt också att ni blev glatt överraskade över rummet och att det kändes som att bli förflyttad till en lodge i Afrika. Vi hoppas att ni har möjlighet att besöka oss snart igen. Ni är varmt välkomna! Vänliga hälsningar från Eriksberg Hotel & Nature Reserve

Omdömet skrevs 6 maj 2021 från mobil enhet

Det finns två restauranger att välja mellan, vi valde den med avsmakningsmeny och var inte besvikna. Otroligt bra och härlig vy! Boendet var också bra men närhet till bubbelbad. Dock funkade inte alla lika bra, det fanns tre att välja mellan.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack Torarv
Åsa Olsson, Annan på Eriksberg Hotel & Nature Reserve, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2021

Hej Torarv! Stort tack för att du besökte Eriksberg och recenserar oss här på Tripadvisor. Det betyder mycket för oss att ni hade en fin upplevelse och tycker att det är otroligt bra och härlig vy. Vi hoppas att ni har möjlighet att besöka oss snart igen. Ni är varmt välkomna! Vänliga hälsningar från Eriksberg Hotel & Nature Reserve

Omdömet skrevs 27 april 2021

Vi var här en torsdag i april, strålande sol om än lite kallt. Vi hade jättefina rum med stor gemensam balkong på baksidan, där man kunde ta en drink före maten. I vårt paket ingick en 5-rätters gourmetmiddag, och den levde verkligen upp till namnet. Enormt goda och spännande rätter rakt igenom. Vinpaketet innehöll fina och passande viner, men vi upplevde det som något dyrt och lite snålt i glasen...personal både i restaurang och reception var sköna och tillmötesgående.
Frukosten saknade inget och kaffet var supergott!
En tur i den fina viltparken resulterade i visenter, hjortar och vildsvinskultingar!
Totalt sett en fantastisk vistelse på alla sätt - ett ställe att återvända till!!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Torbjörn T
Åsa Olsson, Annan på Eriksberg Hotel & Nature Reserve, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej Torbjörn! Stort tack för att ni besökte Eriksberg och recenserar oss här på Tripadvisor. Det betyder mycket för oss att ni hade en fin upplevelse och tycker att det är välskött, vackert, vilsamt och totalt sett en fantastisk vistelse på alla sätt. Extra roligt att ni berömmer personalen, de är jätteduktiga allesammans. Det gläder oss mycket att ni gärna återvänder - ni är varmt välkomna! Vänliga hälsningar från Eriksberg Hotel & Nature Reserve