Höjdpunkter från omdömen
A Perfect Day

Ja vad kan man säga om vrakdykspensionatet, Kort och gott utmärkt 5/5 brödsrostar! Kom dit förra ... läs mer

olivermM4940OZ
Läs alla 8 omdömen

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Ja vad kan man säga om vrakdykspensionatet,
Kort och gott utmärkt 5/5 brödsrostar! Kom dit förra månaden för att fylla på luft och efter att ha pratat med Björn en stund och sedan med Emmy så kan man verkligen höra att dom brinner för vad dom gör och har en enorm passion vilket är otroligt underbart!
Vi har tidigare haft ganska tråkig erfarenhet av klubbar i Sverige. De har tidigare känts ovälkommande och nedlåtande, men här känner man sig alltid otroligt välkommen!

Ett bra exempel var på vår nitroxkurs som inkluderade två dyk. Min fästmö hade lite problem då hon lånade min reservdräkt och fick avbryta sitt första dyk. Vi kom fram till att inte riskera något på andra dyket då hon hade sådana problem. Emmy och Björn var dock beslutsamma att alla skulle få den bästa dagen möjligt, och lät mig och en kille som heter Max dyka på det djupa dyket och efteråt körde fästmön och Emmy ett eget grundare dyk! Vilket är ett tecken på enormt bra kundservice och hänsyn till kunden! Många som vi haft att göra med i Sverige skulle bara säger ”sucks2 be you” och åkt hem utan några dyk för min fästmö. I det ögonblicket fick dom två kunder för livet! Kan inte rekomendera dom tillräckligt!

Mvh Oliver & Linda

Datum för upplevelsen: augusti 2021
1  Tack olivermM4940OZ
Road68002741483, Owner på Vrakdykarpensionatet, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2021

Tusen tack för en fin review och vad bra att ni är nöjda, det gör oss glada! Mot nya dykäventyr! :)

Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet