“Alldeles för stökigt”

Gnesta Strand Restaurang & Konferens
Rankad som nr 2 av 9 Restauranger i Gnesta
Omdömet skrevs 27 oktober 2018 från mobil enhet

Personalen är trevlig och maten ok men inte tillräckligt varm. Det blir för mycket folk i lokalen, slagsmål (!) och på tok för stökigt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Gladtobe50

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Maten smakade bra, jag åt gös och sambon biff. Portionerna var generösa. Sambon var nöjd med att det fanns öl från mikrobryggeri, den smakade enligt utsago gott. Läget var fint vid vattnet och utsikten förhöjde upplevelsen. Vi var positivt överraskade över att hitta en restaurang av högre kvalitet på en liten ort som Gnesta! Det var kort om serveringspersonal men de var trevliga och mycket tillmötesgående trots den stressiga situationen de fann sig i.

Tack 747Lilly
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god, vällagad mat, rikliga portioner. Vi åt Skagen, Pelle Janzon, Hamburgare, Biff och Gös - alla rätterna kan rekommenderas. Dessutom ett fantastiskt läge och trevlig personal.

Tack AHNilsson
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Ett trevligt ställe lugnt och skönt. Ligger precis vid vattnet. Gnesta bästa ställe med tanke på miljön.

Tack gnesta12
Omdömet skrevs 2 juli 2018 från mobil enhet

Ganska dyr lunch, 110kr och liten portion. Förvisso väl tillagat men liten portion, ingen sallad eller liknande för att göra lunchen nyttigare och mera mättande.
Dukningen på bordet ser i första ögonblicket trevligt ut, men smutsiga bestick och ej påfyllda kryddkar.
Ingen kaka till kaffet.
Kort o gott, inte så nöjd.

1  Tack rogerindr

Resenärer som tittade på Gnesta Strand Restaurang & Konferens tittade också på

Nyköping, Södermanlands län
Gnesta, Södermanlands län

Besökt Gnesta Strand Restaurang & Konferens? Berätta vad du tyckte!