“Överraskad”

Rankad som nr 3 av 13 Restauranger i Amoopi
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Det var fullt när vi kom, vi blev ombedda att vänta några minuter innan vi fick bord , medans vi väntade fick vi en varsin ouzo.
Vi beställde en förrätt samt pizza som var makalöst god efter en vecka med grekiskmat. Bra service och hyfsade priser

Datum för besöket: maj 2018
Tack 355christerm

Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Vi bodde i amoopi och detta var en av de restauranger som vi besökte mer än en gång. Litet, trångt och rörigt precis som det ska vara på de grekiska tavernorna! God mat, framförallt pizzan och deras förrätter! En kväll åt vi bara en massa olika förrätter som vi delade på!
Bra service och trevlig personal!

Datum för besöket: september 2017
Tack JA_hbg82
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

När vi kom runt 20-tiden var det fullt och vi fick vänta en stund på ett bord men det var det värt. Vi fick en ouzo under tiden vi väntade, personalen var trevlig och maten god, riktigt god. Vi testade två olika förrätter och en pizza allt lika bra.

Datum för besöket: september 2017
Tack camilla235960
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen tre gånger under vår vecka i Amopi. Personalen är väldigt trevlig och servicen är bra. Vi tog pizzan tre gånger, alltså var den väldigt god!
Bästa stället i Amopi!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Explore725711
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Oerhört smakrikt Grekiskt kök! Snabb och mycket trevlig familjär service. Som oftast många rätter att välja på och ingen går hungrig därifrån.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack PtrHelena

Resenärer som tittade på Four Seasons tittade också på

Besökt Four Seasons? Berätta vad du tyckte!