“Underbart”

Kök: Grekiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Helt underbar service och god mat!
Vi var ett sällskap på 12personer och en rätt var lite senare än de andra ut på bord. Den rätten fanns sen inte ut på notan. Personalen är bäst!

Tack Anna W

Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Superservice, god lokal mat. Rekommenderas varmt. Vi åt från dagens meny och alla rätter levde upp till mer än förväntat.

Tack Yvonne L
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Jag och min kille åt lunch här 3 gånger under vår vistelse. Den bästa maten under resan. Speciellt calamari, cheese balls och zucchini fritters! Sevicen höll även hög klass. Rekommenderas!

Tack alicialolsson
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Mycket god och prisvärd mat
Stora portioner
Mixad grilltallrik för två rekommenderas
Trevligt bemötande

Tack Relax731044
Omdömet skrevs 19 september 2017 från mobil enhet

Vi åt både lunch och kvällsmat på detta ställe under vår vistelse i amoopi. Gott och trevligt men förvänta dig inget utöver det vanliga, ett klassiskt grekiskt kök!

Tack JA_hbg82

Resenärer som tittade på Calypso Restaurant tittade också på

Besökt Calypso Restaurant? Berätta vad du tyckte!