“Såååå god mat! ”

Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Amoopi
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Här åt vi lunch två gånger! Tyvärr upptäckte vi stället vår näst sista dag annars hade vi garanterat ätit här fler ggr! Deras gyros var helt klart den bästa av alla de tavernor/restauranger vi åt på!
Deras grekiska sallad likaså! Och vilken underbar utsikt!
Grymt trevlig personal och riktigt bra service! Fräscha toaletter.

Tack JA_hbg82

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Vi har ätit lunch här fem gånger och vid alla tillfällen varit mycket nöjda med både mat och bemötande. Ett plus är att lunchmenyn varierar dag från dag. Vissa rätter finns alltid men det finns också något nytt att välja på. Inte särskilt lång väntetid och tillsammans med notan serveras lite melon.

Tack Anneli A
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Lunchen var kanonfin. Åt en god sallad. Utsikten är fantastisk. Mysig uteservering. Bra service.
Perfekt paus i sol och bad på Amoopi Beach.

Tack Malin N
Omdömet skrevs 24 april 2017

Vi åt lunch här en dag under vår vecka och var mycket nöjda med maten och servicen. Nära lilla stranden i Ammopi så det går snabbt att gå upp för en lunch i skuggan.

Tack Anna-Karin A
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Älskar detta ställe. Har varit här många gånger även tidigare år. Härligt och svalt för lunch om man ligger på small ammopi precis nedanför. Du kan även beställa dricka på stranden härifrån. Mysigt och härlig utsikt även på kvällen. Har ätit mycket på deras meny. Allt har varit bra. Förutom vitlöksbröden som var torra och tråkiga. Här finns pasta. Färsk fisk hamburgare sallad. Jättebra ställe

Tack Mia M

Resenärer som tittade på Cafe Restaurant Amoopi Nymfes tittade också på

Amoopi, Kárpathos

Besökt Cafe Restaurant Amoopi Nymfes? Berätta vad du tyckte!