“Äntligen bra grekisk mat”
Omdöme om Taverna Nina

Taverna Nina
Rankad som nr 6 av 13 Restauranger i Amoopi
Bra för: Lokal mat, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Inte lika turistigt. Färska råvaror, nylagat, goda smaker. Bra mat! Troligtvis den bästa maten i Ammoopi.

Tack bararber

Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt familjär stämning på Ninas. Familjen som driver det ser alla gäster och är snabba på att serva och det lagas god, grekisk mat. Briljant.

Tack Alexander K
Omdömet skrevs 12 september 2016

Hittade denna taverna efter en promenad och återvände till middagen. Jättefin utsikt. Maten var helt okej men personalen var inte engagerad.

Tack lotta78
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Maten är helt ok men inget som sticker ut. Ligger lite avsides men med vacker utsikt. Allt är ok, inget mer, personalen är inte engagerad och ger inget extra, de gör sitt jobb, that's it.

Tack Jaana71
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Vacker utsikt, trevlig personal och tonfisken vi åt var perfekt grillad! Gå hit för vällagad klassisk grekisk mat och god stämning!

Tack Lisa N

Resenärer som tittade på Taverna Nina tittade också på

Besökt Taverna Nina? Berätta vad du tyckte!