Sandy Bay
Sandy Bay Hotel(Agios Isidoros)
  • Fri parkering
Aegean Sun Hotel(Agios Isidoros)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Pebble Beach Hotel(Agios Isidoros)
Ouzo Villas(Agios Isidoros)
Agoda.com
  • Fri parkering
Pano sto Kyma(Agios Isidoros)
Albatros Studios(Agios Isidoros)
Villa Katerina(Agios Isidoros)
  • Fri parkering
Hotel Vicky III(Agios Isidoros)
Omdömet skrevs 5 september 2011

Hotellet kan varmt rekommenderas - utsikten är värd backen (350 m) även om den kunde vara väldigt SEG efter en heldag på stranden.
Frukosten under all kritik, en dag med färskt bröd på en vecka, inga grönsaker överhuvudtaget - hur svårt kan det vara??!!
Vi hade halvpension vilket vi INTE rekommenderar, 2 bra kvällar med barbeque:) annars inget märkvärdigt alls - Gå till Jimmys vid Pebbles istället - god mat, bra priser och trevlig personal och läge (nere vid vattnet).
Hotellägaren skulle kunna kosta på sig ett leende då och då.....
Rekommenderar annars både hotellet för utsikten och Agios Isodores (så klart härligt vatten).

/Lena o Leffe
27/8-3/9 2011

• Bodde här: september 2011, reste som ett par
1  Tack angel20110809
Omdömet skrevs 27 augusti 2011

Dubbelrummet var i bra skick, nästan nya möbler, gott om förvaring, klädskåp, sängbord, sminkbord osv....Även en liten kyl fanns och en super liten tv :) Badrummet med dusch rymligt. Det ända negativa var väl att man fick nya handdukar 2 ggr i veckan. Man kunde sova gott i rummet, hotellet ligger inte nära ng trafikerad gata, sen gäller det att ha tur när det gäller grannarna näst intill ;)
Trevlig personal så jag kan rekomendera denna hotell.

• Bodde här: augusti 2011, reste med vänner
2  Tack SaH1187591
Omdömet skrevs 31 juli 2011

Vi sökte lugn och ro och hittade det verkligen på detta ställe. Inga småbarn, ingen trafik som stör och ganska ljudisolerade rum. Personalen var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Utsikten från rummet var enastående. Det var dock så varmt på balkongen under stora delar av dagen att man bara kunde vara där på morgonen och kvällen. Visst var det en brant backe upp till hotellet men är man bara normalfrisk så klarar man detta galant. Frukosten var väl ingen kulinarisk höjdare, men vi klarade oss bra, dock så var kaffet inge vidare (det gäller överallt), en burk Nescafe hjälper. Trevlig trädgård med mysiga sittgrupper för en drink på kvällen.

• Bodde här: juli 2011, reste som ett par
1  Tack PeterAros
Omdömet skrevs 4 juli 2011

hotellet är belägen på en höjd med vacker utsikt över havet. Rummen är lagom stora med två dubbelsängar som är bredvid varandra med en kontinental bäddmadrass. Jetstrålarna i duschen funkade inte, förstod mig inte på hur jag skulle få igång det.Trevlig personal som var mycket tillmötesgående och måna om sina gäster. Nu till restaurangen, vi hade valt halvpension som vi inte tyckte funkade särskilt bra. Det hade varit betydligt bättre om det hade varit buffe,men nu hade man två alternativa maträtter. Jag som inte äter kött men dock fisk hade problem nästan varje måltid. Jag fick vegetariska rätter med kött i!! Helt otroligt!! Att beställa fisk var svårt, då måste du beställa i restaurangen någon dag innan så att dom i sin tur fick beställa av fiskhandlaren. Desserten bestod alltid av vattenmelon, jag gillar vattenmelon men hade önskat mer variation. Stranden var en blandning av klappersten och grus och sand, vattnet kristallklart.Jag kan mycket väl tänka mig att åka tillbaka till Agios Isidoros men då väljer jag ett annat hotell.

• Bodde här: juli 2011, reste som ett par
1  Tack madde63
Omdömet skrevs 4 juli 2011

Vi bodde på Sandy Bay en vecka efter midsommar! Fantastisk utsikt från balkongerna och ännu fräscha rum/badrum. Trevlig personal som var hjälpsam, framförallt middagens "kypare" som var värd en egen historia!! Frukosten var helt ok även med yoghurt, flingor/musli, ägg/äggröra, ljust bröd, honung, aprikos/vattenmelon, ost, skinka, te, kaffe, vatten och juice. Dessutom två sorters kakor som var lite halvtorra.
Vi hade middagarna på hotellet och det var variation varje kväll! Två kvällar med grill och deras härliga grillspett och däremellan grekiska rätter som är kul att testa. Våra barn hade inga problem att istället få kyckling eller pasta när dom tröttnat på grekmaten ;-)
Åk gärna hit och ta det lugnt, samt var beredda på en härligt uppiggande promenad från hotellet ner till den rena stranden!
OBS! Missa inte ouzuvisning/provning på det lokala bryggeriet ca 700 m bort...helt gratis!

• Bodde här: juni 2011, reste med familjen
1  Tack miken583