“Underbar utsikt, fräscht hotell”
Omdöme om Sandy Bay

Vi kan inte hitta några priser för det här boendet
Våra onlineresepartner har inga priser för det här boendet, men vi kan söka efter andra alternativ i Agios Isidoros
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Sandy Bay
Rankat som nummer 2 av 3 B&B/värdshus i Agios Isidoros
Omdömet skrevs september 27 2011

Vi bodde där 2 veckor i September 2011.Som tidigare skrivits ligger hotellet på en höjd och det är en lite backe att gå men den var inte det minsta jobbig. Backen var belagd med gatsten och är slät och lätt att dra väskor på. Och dessutom var det helt klar värt mödan. Hotellet är superfräscht och poolområdet riktigt läckert, och inte minst så är utsikten helt underbar!!!
Rummen var fräscha och hela och rena, sängkläderna var fräscha och inget mögel i kuddarna heller :-) Frukosten var helt ok men kan hålla med om att brödet var tråkigt och dessutom var dom dåliga på att hålla maten varm trots att det var varmhållningsplattor !? Lite andra minus är att det spelades musik varenda kväll i poolområdet, visserligen soft lounge musik och inte så hög volym typ men det var ändå störande eftersom det aldrig var tyst och det höll nog på till 23 - 24 tiden sådär. Kvällen vi kom var det dessutom ett grekiskt bröllop som höll på till halv 4 på morgonen och jag kan säga att jag aldrig kommer att lyssna på grekisk musik mer efter det :-( Men det var ett engångstillfälle. Se upp med AC förresten, den kostar pengar men går att använda ändå så beställ inte AC från början utan prova att sätta på den först.På det hela taget kan jag definitivt rekommendera Sandy Bay !!

• Bodde här: September 2011, reste som ett par
Tack Jorgal

Omdömet skrevs september 5 2011

Hotellet kan varmt rekommenderas - utsikten är värd backen (350 m) även om den kunde vara väldigt SEG efter en heldag på stranden.
Frukosten under all kritik, en dag med färskt bröd på en vecka, inga grönsaker överhuvudtaget - hur svårt kan det vara??!!
Vi hade halvpension vilket vi INTE rekommenderar, 2 bra kvällar med barbeque:) annars inget märkvärdigt alls - Gå till Jimmys vid Pebbles istället - god mat, bra priser och trevlig personal och läge (nere vid vattnet).
Hotellägaren skulle kunna kosta på sig ett leende då och då.....
Rekommenderar annars både hotellet för utsikten och Agios Isodores (så klart härligt vatten).

/Lena o Leffe
27/8-3/9 2011

• Bodde här: September 2011, reste som ett par
1  Tack angel20110809
Omdömet skrevs augusti 27 2011

Dubbelrummet var i bra skick, nästan nya möbler, gott om förvaring, klädskåp, sängbord, sminkbord osv....Även en liten kyl fanns och en super liten tv :) Badrummet med dusch rymligt. Det ända negativa var väl att man fick nya handdukar 2 ggr i veckan. Man kunde sova gott i rummet, hotellet ligger inte nära ng trafikerad gata, sen gäller det att ha tur när det gäller grannarna näst intill ;)
Trevlig personal så jag kan rekomendera denna hotell.

• Bodde här: Augusti 2011, reste med vänner
2  Tack SaH1187591
Omdömet skrevs juli 31 2011

Vi sökte lugn och ro och hittade det verkligen på detta ställe. Inga småbarn, ingen trafik som stör och ganska ljudisolerade rum. Personalen var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Utsikten från rummet var enastående. Det var dock så varmt på balkongen under stora delar av dagen att man bara kunde vara där på morgonen och kvällen. Visst var det en brant backe upp till hotellet men är man bara normalfrisk så klarar man detta galant. Frukosten var väl ingen kulinarisk höjdare, men vi klarade oss bra, dock så var kaffet inge vidare (det gäller överallt), en burk Nescafe hjälper. Trevlig trädgård med mysiga sittgrupper för en drink på kvällen.

• Bodde här: Juli 2011, reste som ett par
1  Tack PeterAros
Omdömet skrevs juli 4 2011

hotellet är belägen på en höjd med vacker utsikt över havet. Rummen är lagom stora med två dubbelsängar som är bredvid varandra med en kontinental bäddmadrass. Jetstrålarna i duschen funkade inte, förstod mig inte på hur jag skulle få igång det.Trevlig personal som var mycket tillmötesgående och måna om sina gäster. Nu till restaurangen, vi hade valt halvpension som vi inte tyckte funkade särskilt bra. Det hade varit betydligt bättre om det hade varit buffe,men nu hade man två alternativa maträtter. Jag som inte äter kött men dock fisk hade problem nästan varje måltid. Jag fick vegetariska rätter med kött i!! Helt otroligt!! Att beställa fisk var svårt, då måste du beställa i restaurangen någon dag innan så att dom i sin tur fick beställa av fiskhandlaren. Desserten bestod alltid av vattenmelon, jag gillar vattenmelon men hade önskat mer variation. Stranden var en blandning av klappersten och grus och sand, vattnet kristallklart.Jag kan mycket väl tänka mig att åka tillbaka till Agios Isidoros men då väljer jag ett annat hotell.

• Bodde här: Juli 2011, reste som ett par
1  Tack madde63
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Agios Isidoroshotell
Hotel Vicky III
Nr 5 av 5 i Agios Isidoros
2 omdömen
Visa priser

Besökt Sandy Bay? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Sandy Bay

Adress: Agios Isidoros 81100, Grekland
Region: Grekland > nordöstra Egeiska öarna > Lesbos > Agios Isidoros
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 3 B&B/värdshus i Agios Isidoros
Prisklass: 356 kr - 593 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum: 19

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?