Sandy Bay
Ouzo Villas(Agios Isidoros)
  • Fri parkering
Sandy Bay Hotel(Agios Isidoros)
Hotel Vicky(Agios Isidoros)
TripAdvisor
Pano sto Kyma(Agios Isidoros)
  • Precis vid stranden
Aegean Sun Hotel(Agios Isidoros)
  • Pool
Albatros Studios(Agios Isidoros)
Villa Katerina(Agios Isidoros)
  • Fri parkering
Pebble Beach Hotel(Agios Isidoros)
  • Precis vid stranden
Hotel Vicky III(Agios Isidoros)
Omdömet skrevs 27 augusti 2011

Dubbelrummet var i bra skick, nästan nya möbler, gott om förvaring, klädskåp, sängbord, sminkbord osv....Även en liten kyl fanns och en super liten tv :) Badrummet med dusch rymligt. Det ända negativa var väl att man fick nya handdukar 2 ggr i veckan. Man kunde sova gott i rummet, hotellet ligger inte nära ng trafikerad gata, sen gäller det att ha tur när det gäller grannarna näst intill ;)
Trevlig personal så jag kan rekomendera denna hotell.

• Bodde här: augusti 2011, reste med vänner
2  Tack SaH1187591
Omdömet skrevs 31 juli 2011

Vi sökte lugn och ro och hittade det verkligen på detta ställe. Inga småbarn, ingen trafik som stör och ganska ljudisolerade rum. Personalen var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Utsikten från rummet var enastående. Det var dock så varmt på balkongen under stora delar av dagen att man bara kunde vara där på morgonen och kvällen. Visst var det en brant backe upp till hotellet men är man bara normalfrisk så klarar man detta galant. Frukosten var väl ingen kulinarisk höjdare, men vi klarade oss bra, dock så var kaffet inge vidare (det gäller överallt), en burk Nescafe hjälper. Trevlig trädgård med mysiga sittgrupper för en drink på kvällen.

• Bodde här: juli 2011, reste som ett par
1  Tack PeterAros
Omdömet skrevs 4 juli 2011

hotellet är belägen på en höjd med vacker utsikt över havet. Rummen är lagom stora med två dubbelsängar som är bredvid varandra med en kontinental bäddmadrass. Jetstrålarna i duschen funkade inte, förstod mig inte på hur jag skulle få igång det.Trevlig personal som var mycket tillmötesgående och måna om sina gäster. Nu till restaurangen, vi hade valt halvpension som vi inte tyckte funkade särskilt bra. Det hade varit betydligt bättre om det hade varit buffe,men nu hade man två alternativa maträtter. Jag som inte äter kött men dock fisk hade problem nästan varje måltid. Jag fick vegetariska rätter med kött i!! Helt otroligt!! Att beställa fisk var svårt, då måste du beställa i restaurangen någon dag innan så att dom i sin tur fick beställa av fiskhandlaren. Desserten bestod alltid av vattenmelon, jag gillar vattenmelon men hade önskat mer variation. Stranden var en blandning av klappersten och grus och sand, vattnet kristallklart.Jag kan mycket väl tänka mig att åka tillbaka till Agios Isidoros men då väljer jag ett annat hotell.

• Bodde här: juli 2011, reste som ett par
1  Tack madde63
Omdömet skrevs 4 juli 2011

Vi bodde på Sandy Bay en vecka efter midsommar! Fantastisk utsikt från balkongerna och ännu fräscha rum/badrum. Trevlig personal som var hjälpsam, framförallt middagens "kypare" som var värd en egen historia!! Frukosten var helt ok även med yoghurt, flingor/musli, ägg/äggröra, ljust bröd, honung, aprikos/vattenmelon, ost, skinka, te, kaffe, vatten och juice. Dessutom två sorters kakor som var lite halvtorra.
Vi hade middagarna på hotellet och det var variation varje kväll! Två kvällar med grill och deras härliga grillspett och däremellan grekiska rätter som är kul att testa. Våra barn hade inga problem att istället få kyckling eller pasta när dom tröttnat på grekmaten ;-)
Åk gärna hit och ta det lugnt, samt var beredda på en härligt uppiggande promenad från hotellet ner till den rena stranden!
OBS! Missa inte ouzuvisning/provning på det lokala bryggeriet ca 700 m bort...helt gratis!

• Bodde här: juni 2011, reste med familjen
1  Tack miken583
Omdömet skrevs 20 juni 2011

Negativt

- Frukost. Du får samma bröd varje dag samt ost, skinka och konserverade persikor. Det finns inga grönsaker eller frukt. När vi frågade på receptionen om vi kunde få lite grönsaker till frukosten fick vi grekiskt sallad dagen därpå. Finns bara en sort te.

- Halvpension är mycket dåligt. Köp INTE det. Det är ingen buffé som man får välja på kvällen utan det är bara två grekiska rätter varje dag. Det är oftast nötfärs i maten och det är ALLTID grekiskt sallad och vattenmelon till efterrätt. Bra för de som verkligen älskar grekiskt men jag saknade variation.

- Poolen på hotellet är öppen mellan 10-19 så för mig som ville simma på morgonen var det bara att glömma

- Balkongen är helt genomskinliga så man hör och ser dig granne konstant

- Finns inte så mycket som man kan göra på kvällarna i Agios Isidoros. Ingen underhållning på hotellet. Närmaste "stad" heter Plomari och ligger 2 km bort men man kan bara åka taxi dit (kostar 5 euro resa) eftersom det bara är en motorväg dig.

- Handdukar på rummet byttes först efter 4 dagar

- Dubbelsäng består av två enkelsängar som sattes ihop

- ALLTING på rummet kostar. Kylskåp, tv, savebox, airkondition. Tycker att det är löjligt när det ska kosta att koppla in tv...

- Inga aktiviteter på stranden

Positivt:

+ utsikt från balkongen är väldigt fin

+ stranden samt havet. Helt underbar strand och havet

+ möjlighet att hyra cykel,moped samt bil direkt vid hotellet om man vill åka runt ön

+ supermarket som ligger bara 2 minuter från hotellet

Detta hotell passat dig som BARA vill sola, bada och ta det lugnt. Stranden och havet är underbara. Vill du shoppa, festa och ha underhållning ska du välja en större stad.

• Bodde här: juni 2011, reste som ett par
2  Tack severanka