Omdömet skrevs 1 september 2014

Vi hade en mycket lugn och skön vecka på Chryssana Beach Hotel i Kolymbari. Ett tips är dock att hyra en bil vilket var billigt, vi fick en för 350 kr/dygnet.Hotellet var mycket fint och rent med ett fint poolområde. Jättegod och stor frukostbuffe

• Bodde här: juli 2014, reste som ett par
1  Tack Londontraveller650
Omdömet skrevs 28 juni 2014

Jättemysigt hotell.
Vi blev fantastiskt väl mottagna när vi kom mitt i natten.
Frukosten är utmärkt med stor variation. Dessutom äter man den i en skuggad utomhusmiljö, jättehärligt.
Lunch och middag vill man dock äta någon annan stans så köp inte med något sådant paket.
Poolområdet är jättefint och lugnt.
Visst ligger hotellet så nära stranden som de säger men det är en stenstrand och det finns inga solstolar på denna del av stranden.
Vad gäller detta så får man gå lite vad man än ska göra. Inga långa sträckor men likväl.
Till den del av stranden där man kan hyra solstolar är det ca 500 meter. Sedan ca 200 meter till för att komma till byn med sina trevliga restauranger.
Mycket hjälpsam personal och rent och snyggt över allt på rummen såväl som i övriga lokaler.

Bodde här: juni 2014, reste som ett par
2  Tack MatJens
Omdömet skrevs 3 juni 2014

Vi bodde på Chryssana Beach hotell en vecka i maj. Det var lugnt och inte så mycket gäster under veckan. Hotellet var rent och fint med underbar personal. Hotellet ligger lite avsides i en mindre by och är perfekt för den som vill ta det lugnt. Hotellet ligger vid havet och alla balkonger har mer eller mindre utsikt över hav och pool. De har en väldigt bra frukostbuffe med mycket att välja på. Vi åt bara middag en kväll och den var mindre bra.

• Bodde här: maj 2014, reste som ett par
3  Tack Millanla
Omdömet skrevs 14 augusti 2013

Ett väldigt trevligt hotell med serviceminded personal. Rent och fräscht på rummen och alla andra ytor. Havet 50 meter från hotellet. Tyst och skönt vi hotellet på kvällarna. ville man ha mer kvällsaktivitet bara en kort promenad till byn Kolybari . Ett hotell som vi kommer att åka tillbaka till!

Tips för att välja rum: Vi bodde på markplan, innebär lite havsutsikt , men ingen insyn på balkongen.
  • Bodde här: juli 2013, reste som ett par
2  Tack Hemokl
Omdömet skrevs 5 juli 2012

Vi hade en fantastisk vecka på Chryssana Beach Hotel. Från det att vi bokade tills vi lämnade hotellet blev vi väl omhändertagna. Hela hotellet är nyrenoverat. Rummen är enkla men mycket trevligt inredda. På nattduksborden står det små fina olivträd. Alla rummen har utsikt över poolområdet och havet. Städningen är perfekt och frukosten mycket bra. Till middag kan man välja mellan tre trerättersmenyer till ett bra pris. i poolområdet finns en ganska stor pool och en plaskpool. Trevliga solsängar med dynor. Jag ger detta hotell mina bästa rekommendationer.

• Bodde här: maj 2012, reste med vänner
2  Tack Maria6408