FindHotel
View deal
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 14 september 2020

Återigen en oförglömlig upplevelse på Grand Bay Beach! Personalen och servicen är helt suverän. De har lyckats trots världsläget att göra vår semester till en fantastisk upplevelse. Rummen, maten poolerna allt var toppen. Stor eloge till den underbara personalen. Rekommenderas varmt!!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Kerstin M
Omdömet skrevs 3 september 2020

Jag rekommenderar Grand Bay Beach starkt till alla.
Personalen var helt underbara, de var så snälla och respektfulla.
Om personalen:
Kvinnan som var så trevlig och full av kärlek, glädje och positivitet i matsalen var hon som serverade all mat och heter Agaei. Jag har aldrig träffat en sådan glad och härlig kvinna som henne, ingens dag kunde gå fel med henne i miljön. Hon gav alltid tips på vilka maträtter som man skulle testa och de var alltid magiska!
Första killen på plats som tog emot oss heter Alex, han var så snäll, respektfull och gjorde oss alltid nöjda med allt. Han var som en riktig vän som man aldrig kan glömma.
Den suveräna bartendern som heter Georgios, var super trevlig och serverade alla dryck som ett kungapar. Han kunde allt om alla möjliga drinkar och de smakade suveränt. Kvällen kunde absolut inte gå fel med honom.
Sedan så fanns det en yngre bartender som jobbade med Georgios och han heter Juliano, han var så vänlig, ödmjuk och snäll. Han jobbade väldigt hårt och han älskade sitt jobb, för det lyste igenom honom. Han gav de bästa Irish coffee med Baylis och även så smakrika vodkatranbär med färsk citronsaft om man ville ha något syrligt men fruktigt.
Strandpojken som också jobbade hårt heter Georgios, han hämtade och serverade allt när man låg och solade. Han gjorde resan så avkopplande som möjligt.
Killen som serverade oss frukost och även middag var en ung pojke som heter Sarantos. Han var alltid glad, positiv och gav glädje till alla från starten på dagen tills slutet på kvällen.
Två andra väldigt vänliga och trevliga män som serverade frukost, lunch och middag heter Antonis och Saliano. De var så noggranna med allt och dagen blev perfekt med deras omhändertaga.
Sist men inte minns så fanns det underbara kvinnor vid receptionen som gjorde ett kanon intryck första dagen vi kom in i hotellet. Deras namn är Anna och Amalia. De båda hjälpte till med allt som rörde i hotellet och även utanför hotellet. De var en riktig bra guide och väldigt trevliga och hjälpsamma tjejer.
Kort och gått vill jag säga att personalen var de som gjorde våran resa så lyckad och magisk! Utan dessa människor hade inte atmosfären och energin varit så bra som den var just då. '
Vi var jättenöjda med maten som varierade mycket och allt som ingick i all-inklusive paketet. Rummen var helt okej och hygieniska.
Jag rekommenderar Grand Bay Beach till alla som vill koppla av och bara njuta av sin resa.
Om jag får ranka hotellet så ger jag den 5/5 (och det är för det mesta pga. personalen).

Rumstips: Beror på vad man föredrar
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack melorinm
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Rekommenderar varmt detta hotell. Personalen är väldigt serviceinriktade. Beställningar från baren togs upp när vi låg och solade. Städningen var det som stack ut mest, städpersonalen hade alltid ett leende på läpparna. En städning på dagtid samt en extra städning på kvällen.
Utbudet i baren var bra. Och maten var varierande och bra.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack EmmaUppsala85
GiannoulisHotels, Γενικός Διευθυντής på Giannoulis - Grand Bay Beach Resort (Exclusive Adults), svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Dear EmmaUppsala85,
Thank you very much for your compliments of our staff members.
As you mention we are always doing our best in order to fulfill the needs of all of our guests and offer a personalized service.
We hope that you will give us the chance to seeing you again in the near future.

Omdömet skrevs 15 september 2018

Servicen på hotellet är helt suverän. Var där för fjärde gången och känner en del i personalen. Bättre service går inte att få. Personalen är alltid positiv och gör sitt yttersta för att tillgodose allas önskemål. Rummet vi hade nu var en juniorsvit med delad pool och havsutsikt. Stort och fint med uteplats med sköna solsängar. Alltid välstädat och poolen välskött liksom alla grönområden. Från uteplatsen hade vi utsikt över havet och bara några få meter ner till stranden. Personalen gick runt och tog upp beställningar på dricka! Helt fantastiskt! Behövde inte ens gå till baren. Supergoda drinkar och tilltugg mellan målen. Buffen liksom a la carten vällagade och varierande. Jättegott alltihop. Ett vuxenhotell i världsklass! Rekommenderas varmt. Vi har redan bokat vår femte resa dit

Rumstips: Alla rum är bra! Har provat flera olika. Gillar de med havsutsikt bäst!
Datum för vistelsen: september 2018
Tack Kerstin M
GiannoulisHotels, Γενικός Διευθυντής på Giannoulis - Grand Bay Beach Resort (Exclusive Adults), svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2018

Dear Kerstin M,
Thank you very much for your review and for and for your preference shown to spend your summer holidays here with us all these years!
The repeating visits of our guests are the best award for the management and the staff of our resort!
We are already looking forward to your next arrival!!

Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Bra trevligt hotell. Stort rum på vån 2 utsikt över havet och polen. All inclusive. Bra mat buffé inte samma varje dag utan variation. Inga barn bara vuxna par, familjer. Väldigt trevlig personal. Rummen städas o fixas 2ggr per dag. Stillsamt. Inte nåt att göra i kolimbari som proven rätt död ort. Några rest i byn. Bra billiga bussförbindelser till Chania, Platanias etc.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 590jakobh
GiannoulisHotels, Γενικός Διευθυντής på Giannoulis - Grand Bay Beach Resort (Exclusive Adults), svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Dear Jakob H,
Thank you very much for taking the time to share your experience of your stay with us and for your kind words!
We hope that you had a memorable stay and that you will give us the chance to welcoming you again in the near future.