Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
View deal
eDreams
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

När vi anlände frågade jag efter ett annat rum, trots att det är Corona-tider så är hotellet fullsatt och de påstår trots att folk kommer och går varje dag (till imorgon hade de 40-50 kort/rum förberedda) att det inte finns ett annat rum som passar oss. Vi har verkligen fått sämst läge med 2 h supertidig morgonsol och på andra våningen vilket är svårt för min äldre mor att ta sig upp och ner på. Hissen är avstängd tack vare covid. Otroligt besviken. Folk är stressade och blandar ihop beställningar. Igår fick vi vänta 30 m på ett glas vin, rörigt...

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ellinorn197
Euphoria Resort, General Manager på Euphoria Resort, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write your review  on the website of TripAdvisor.

We regret to read that your stay did not meet your expectations and  we assure you that we are taking seriously into consideration your remarks.

We are constantly seeking to improve our services during this unforeseen coronavirus period, therefore, feedback from our guests is very valuable to us.

We hope we will have the opportunity to regain your confidence should your travel plans include Euphoria Resort in the future, under normality circumstances.

Omdömet skrevs 3 november 2019

Bra träningsmöjligheter med både gym , tennisbanor och en minifotbollsplan. Poolen var mycket fin med olika sektioner. Rummen och sängarna höll mycket hög standard. Maten var helt ok med tanke på att det är all inclusive.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Kenneth J
EuphoriaResort, Διευθυντής på Euphoria Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Euphoria Resort for your stay, and for giving us such a warm review and recommendation on TripAdvisor.

We look forward to your closest stay here in the hotel.

Until then we wish you all the best!

Omdömet skrevs 11 oktober 2019

Men wow vilket superfint hotell! Har bara gott att säga.Trevlig tillmötesgående personal, rent och snyggt, jättegod mat. Vi hade rum med delad pool, värt pengarna att kunna ta ett morgondopp eller bara sitta på terrassen och njuta. Ligger lite utanför men man kan lätt ta sig iväg på egen hand och utforska ön om man så önskar. Åker gärna tillbaka hit med mina döttrar!

Tack Gunilla A
EuphoriaResort, Διευθυντής på Euphoria Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2019

Dear Guest,

good morning from Chania!

We are very happy to read that you had a positive holiday experience while staying at Euphoria Resort and even more so that you took the time to share it with Trip Advisor’s readers.

Satisfaction of our guests is our primary concern and we are very glad when we achieve a positive result.

We hope to get the opportunity to make your accommodation a unique experience one more time!

Best regards,

Omdömet skrevs 18 september 2019

Finns inget att klaga på rummen eller maten. Poolområdet är rent och fräscht. Stranden består av sten men det visste vi innan vi åkte. Det som drar ner vårt betyg är att vi bokade i februari tillsammans med en annan familj. Vi hörde då av oss till researrangören TUI och önskade att få rummen bredvid varandra. Detta skedde alltså i februari. Dagen innan vi åkte kontaktade vi TUI igen och de skulle försöka uppfylla vår önskan. Väl på plats kunde hotellet ordna detta till en extra kostnad på 350 euro/familj. Fullständigt oacceptabelt. Hotellet kunde löst detta redan när vår bokning kom. Nu kändes det som att de försökte att ta chansen att tjäna mer pengar på oss. Det gav en liten besk smak. Men funderar du på en semester på Kreta så rekommenderar jag verkligen Euphoria Resort.

1  Tack 587m_rtens
EuphoriaResort, Διευθυντής på Euphoria Resort, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Dear Guest,

Thank you very much for this positive review and for sharing your recent holiday

Experience with the readers of the Trip Advisor website.

Our aim is to create enjoyable stays in Euphoria Resort and we are more than happy we archived it with you

We hope to have the pleasure of welcoming you back for another unique holiday experience.

Omdömet skrevs 17 september 2019

Jättefint hotell, lyxigt. Supertrevlig personal som var mycket tillmötesgående. Snygga och fräscha rum, bra mat och ett fantastisk poolområde. Vi är supernöjda med hotellet och dess personal. Åker gärna tillbaka.

Rumstips: Vi hade direkt utgång till pool, mycket trevligt att ta sig ett morgondopp eller eftermiddagsdopp.
Tack tomasmaritha
EuphoriaResort, Διευθυντής på Euphoria Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2019

Dear Guest,

Sunny greetings from Chania!

Reading your review is a true pleasure, we are humbly pleased to read that you had an enjoyable stay in our property and that you left our hotel with the best impressions and memories.

Till your next visit, we wish you the best!

Euphoria Resort Hotel Management