Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Hotellet i sig var väl ganska fräscht...men! Även om du bokar all inklusive så tar de betalt för allt de kan! Maten var de äckligaste jag någonsin har ätit...min son fick leva på pommes i en vecka :/ myror på rummet (normalt ansåg hotell personalen) och enda man fick var en myrspray -.- städningen var så dålig....ibland började de städa vårt rum vid 6 på kvällen ? Lämnade döda myror på borden och sånt...
Poolerna är obevakade. Kan du franska får du underhållning som både barn och vuxen men inte annars.
Servicen var den sämsta jag någonsin har fått! Hotellet och bemötandet där förstörde våran semester

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack MartaM2547
CHRISPY_WORLD, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Chrispy World, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2018

Dear Marta,
We are very sorry to know that you did not enjoy your stay with us. For us it was a pleasure to accomodate you and will be in the future as well.

Omdömet skrevs 23 juli 2018

Vi bodde här en natt, då vårt flyg blev försenad. Personalen var trevlig, men maten var ingen kulinarisk upplevelse. Rummen var stora med slitna. Det kändes inte fräscht. Fläckiga soffor. Det var ett bra poolområde, men när städerskan moppen i poolen för att städa runt omkring, ångrade jag att jag hade badat en stund tidigare.

Bodde här: juli 2018
Tack Arne O
CHRISPY_WORLD, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Chrispy World, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2018

Dear Arne,
Thank you for the time you spent to write this review on your stay by us.

Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet var okej generellt men det var tråkigt att underhållning mm under dagar och kvällar var nästan bara på franska.
Maten för oss som inte betalade för All-inclusive var riktigt värdelös. Frukosten är okej men inget märkvärdigt.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Samuel I
CHRISPY_WORLD, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Chrispy World, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2018

Dear Samuel,
Thank you for your review and for your comments.W are very sorry to know that you were not fully satisfied by your stay in our hotel.

Omdömet skrevs 28 september 2017

Vi fick rum som var nere i en källare, kändes som en bunker. Det stank som etanol, ingen balkong ett litet fönster. Sängarna var det värsta jag varit med om, och rummet var äckligt. Enda anledningen vi hamnade
På detta hotell var för att detur överbokade vårt hotell. Dagen efter checkade vi ur och fick hotellet vi skulle ha. Då detta ej levde upp till det vi bokade!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
3  Tack 625josefino
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vackra omgivningar.
Vackert hotellområde. Rent och fint. Fint rum med egen pool! Lyxigt. Hårda sängar. Den stora poolen var bäst. Gott om plats men ont om parasoll. Dålig lukt vid den andra poolen.
Trevlig personal som jobbar hårt.
Stenig strand som kräver badskor. Köp dem där, billigare än i Sverige.
Drinkarna var inget vidare. Färdigblandad i tillbringare. Ölen var ok. Maten var inte heller så bra. Tur jag gillar tzatziki och feta! Barnen åt mest pasta eller pommes.
Bra bussförbindelser till shopping och restauranger.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack Tina R