Omdömet skrevs 28 september 2017

Vi fick rum som var nere i en källare, kändes som en bunker. Det stank som etanol, ingen balkong ett litet fönster. Sängarna var det värsta jag varit med om, och rummet var äckligt. Enda anledningen vi hamnade
På detta hotell var för att detur överbokade vårt hotell. Dagen efter checkade vi ur och fick hotellet vi skulle ha. Då detta ej levde upp till det vi bokade!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
3  Tack 625josefino
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vackra omgivningar.
Vackert hotellområde. Rent och fint. Fint rum med egen pool! Lyxigt. Hårda sängar. Den stora poolen var bäst. Gott om plats men ont om parasoll. Dålig lukt vid den andra poolen.
Trevlig personal som jobbar hårt.
Stenig strand som kräver badskor. Köp dem där, billigare än i Sverige.
Drinkarna var inget vidare. Färdigblandad i tillbringare. Ölen var ok. Maten var inte heller så bra. Tur jag gillar tzatziki och feta! Barnen åt mest pasta eller pommes.
Bra bussförbindelser till shopping och restauranger.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack Tina R
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Allt var dåligt maten samma varje dag trasiga handdukar ägarens dotter skriker på personalen framför oss det ända som var bra var personalen animationen var bara för fransmän och det var bara gamla sådana tyvärr mardrömshotel lägg pengarna på ett tält och du får det bättre

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
4  Tack Gebro G
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

De kunde göra det så mycket bättre då det är en fin anläggning med bra pooler. Maten var hemsk. Alla gäster vi pratade med sa samma sak. Smaklösa hopkok med segt kött. Sönderkokta grönsaker. Kocken bekräftade att han aldrig använder salt i matlagningen då vissa inte tycker om det... De grönsaker och kött som serverades till lunch hittade man till middag ihoprört till en gryta. Inga aktiviteter alls om dagarna eller kvällarna. En bar en bit bort från ena poolen som var öppen eller så kunde man hyra tennisracket för 7 euro. Hotellet ligger mitt ute i ingenstans så man får åka buss ca 30 min för att komma till affärer och restauranger. Med bättre mat och lite aktiviter eller shower på kvällarna hade vi åkt tillbaka.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
2  Tack Jempa123
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Vi tycker att hotellet var helt ok ! Nära till stranden som var stenig men fint vatten .
Hotellpoolen var inte så kul , det var väldigt grumligt vatten .
Maten var inte så bra men det var rent o fint . Vi bodde i rum som låg precis vid poolen o det var väldigt knarriga o hårda sängar . Men oxå rent o helt ok .

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Jessica L