“Bästa pizzan”

Rankad som nr 4 av 16 Restauranger i Beau Vallon
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

Efter många konstiga maträtter var det så skönt att få äta en vanlig hederlig pizza!!! Så god också, vi var nöjda hela familjen och för första gången var vi riktigt mätta och glada!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Jessica B

Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Är du ute efter tröttaste servicen på ön så är det här rätt ställe för dig! Skulle inte rekommendera ett besök.

Datum för besöket: september 2018
Tack Tobias J
Omdömet skrevs 20 april 2018

Mycket god prisvärd pizza som serveras på en liten restaurang där du sitter med fötterna i sanden och har utsikt över havet.

Datum för besöket: april 2018
Tack asmSverige
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Första kvällen vi kom till Beau Vallon tänkte vi bara äta något enkelt. Visst var det enkelt. Men ack så gott. Fullsatt och folk stod på kö för att få mumsa i sig goda och prisvänliga pizzor.

Datum för besöket: november 2017
Tack AngelafromPartille
Omdömet skrevs 21 april 2017

Har varit här ett par gånger på både lunch och middag. Inget utöver det vanliga. Personalen och service var inte på topp. Utsikten och priset är kanon.

Datum för besöket: november 2016
Tack Stina L

Resenärer som tittade på Baobab Pizzeria tittade också på

Besökt Baobab Pizzeria? Berätta vad du tyckte!