“Vill verkligen rekommendera!”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Vill verkligen rekommendera Mahek! Bästa restaurangen vi provade i Beau vallon. Fantastisk autentisk mat, och trevlig glad personal. Barnen tjatade om att vi måste äta där igen innan vi lämnade, och de är kräsna men älskade butter chicken! Ligger direkt vid stranden. Vi satt utomhus så kan kan inte bedöma inomhus miljön annat än att utsikten var bra även inifrån.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 991jennies
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 196)

Omdömet skrevs 11 februari 2019 från mobil enhet

Vi kom i ett stort sällskap på 20 personer som hanterades mycket proffsigt. Chefskocken säkrade själv maten för de två med mycket allvarlig nötallergi. Snyggt!
Goda och lagom starka indiska smaker. Alla var nöjda och vi valde brett från menyn.
Trevlig personal med humor.

Datum för besöket: februari 2019
Tack UlfK_13
Omdömet skrevs 14 januari 2019 från mobil enhet

Jag hade förväntat mig mer efter att ha läst recensionerna. Valde medelkryddat men det var extremt lite chili i dem. Vi fick be om mer chili för att få lite krydda i maten.
I övrigt var det snygga lokaler på stranden men maten var under medel.
Lite olika roliga brödsorter var väl det som ändå höjde betyget något.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Johan N
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Jätte bra indiskmat med tydliga och genuina smaker. Trevligt också att man kunde se in i köket där dom bakade bla. naanbröden.
Trevlig personal men kanske lite långsam, men jag kom samtidigt som ett större sällskap, så det kanske förklarar det.
Helt klart värt ett besök om ni gillar indiskt

Datum för besöket: november 2018
Tack FamNord2016
Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

Supermör kyckling, supergott ris, snabb service och trevlig serviceminded personal. Mycket nöjda med allt.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Jessica B

Resenärer som tittade på Mahek Restaurant tittade också på

Bel Ombre, Mahé

Besökt Mahek Restaurant? Berätta vad du tyckte!