Omdömet skrevs 17 mars 2018

Mars 2018, vackert läge vid stranden, trevlig restaurang med mycket god mat, små rum, otrevlig bemötande vid ankomsten, fick vänta i en timme på ett dåligt rum fast vi beställde rumet 5 månader tidigare

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jana K
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice Hotel Seychelles, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Dear Guest,
Thank you for your feedback. Please note that the standard checkin time is 1400 hrs .Early checkin is completely subject to availability. Should a guest require a guaranteed early checkin it is recommended to prebook the room. We have well noted the comment regarding the front desk and necessary corrective measures are being taken.
Hope you will return for another stay.
Kind regards,
Sujith Surendran
General Manager

Omdömet skrevs 8 september 2017

Hotellet är smutsigt. Även om de städar så städar de aldrig in i hörnen, till exempel bakom vår toalettdörr har de inte städat på otroligt länge. Fötterna blev fort svarta när vi gick på rumsgolvet så vet inte riktigt hur de städar...
Frukosten hade mycket att välja på, men både bacon och pannkakorna var kalla! Kändes ofta ofräscht.
Finns wifi men det fungerar halvtaskigt, inne i vårat rum fungerade det inte alls men ute på stranden (stolarna absolut närmast hotellet) fungerade det.

Om du planerar att resa: välj ett annat hotell så får du ut mer för pengarna!

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack jenkkipenkki
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice Hotel Seychelles, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Dear Guest,
First of all, my please accept my sincere apologies for the inconvenience caused .We have well noted the points mentioned by you and has been passed on the concerned team to take immediate corrective action. Your feedback is very important to ensure we constantly correct areas we falter on. Thank you for sharing your feedback..Should you ever return please be assured of our personal attention to ensure you have memorable stay with us.
Kind regards,
Sujith Surendran
Deputy General Manager

Omdömet skrevs 10 augusti 2015

Vi är en familj på två vuxna och två barn (11 och 13), så vi behövde ha två rum... Men det funkade bra endå. Vi hade betalat för havsutsikt för båda rummen men ett av rummen hade bara utsikt över en stor palm, så vi försökte byta vårt rum till ett annat, men efter två dagars försökande så gav vi upp.

Frukostbuffén var mycket bra med många alternativ, det fanns t.o.m en kille som skar upp färsk frukt om man bad om det. Väldigt god mat i området och mycket fisk. Min favoritrestaurang var La Plage som är en restaurang med havsutsikt och på kvällen, när tidvattnet börjar komma in så kan det skvätta lite vatten på en om man sitter närmast vattnet :)

Poolen var bra med olika djupa delar. Det var skönt att det inte var så mycket barn i poolen eller i hela hotellet egentligen.

Vi hyrde en liten bil som vi åkte runt lite på ön med, och det var kul att få åka ut lite och se ön.

• Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack Mackan F
Omdömet skrevs 17 juli 2015 från mobil enhet

Servicen är urusel! Personalen är otrevlig, stressad och vimsig. Bara att få en karta över ön eller en giltig kod för wi-fi var svårt. Nästan alla vi pratade med var otrevliga eller sura.

Rummet hade myror och var inte tillfälligt städat. Rummet städades inte heller under vår vistelse.

På vår avresedag ringde de två gånger på morgonen till vårt rum och påminde oss barskt att vi skulle checka ut klockan 10, även fast klockan bara var 9 och senare 9.30 ringde en annan person och påminde, kändes inte trevligt.

Det var svårt att hitta någon att fråga, ofta blev man bara avvisad med att de hade annat att göra (även fast det ibland inte var andra gäster vid receptionen). Vi fick vänta jättelänge på avresedagen för att kunna ta en dusch innan vi skulle till flygplatsen. Blev jättestressigt för oss och ingen informerade oss om vad som dröjde eller hur länge de trodde det skulle ta även fast vi frågade flera gånger.

Det gick omkring en kille med juice ibland, men såg aldrig någon som blev bjuden.

Till det bra: de har jättemysig hängmattor i trädgården och det var bra att man fick använda grannhotellets jättefina pool! Det finns även stolar på plan 2 med fantastisk utsikt och de bjuder på kakor till fika.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Lottiell
Coral Strand S, General Manager på Coral Strand Smart Choice Hotel Seychelles, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2015

Dear Guest,
Greetings from Coral Strand.I am extremely disappointed to learn about your experience at the the hotel .We have noted your comments regarding cleaning and post your comment a deep cleaning of all our guest rooms has been done & is ongoing as well.Please note our checkout time is 10 am & we are sorry if you felt rushed by calls from our staff regarding checkout.
We have a ongoing customer care program for all our team members & it is our sincere endeavor to ensure guests have a pleasant stay with us .
Should you return to Seychelles hope you will return to Coral Strand allowing us another opportunity to express our hospitality.
Kind Regards,
Denis Verkhorubov
General Manager

Omdömet skrevs 4 juni 2015

Toppenbra hotell lagom stort för oss. Härligt läge vid havet som var underbart att bada i. Fanns även en pool att bada i. Mycket god mat i restaurangen, fräscht och gott.
Fanns även andra restauranger i närheten. Skulle gärna åka till samma hotell igen.

Bodde här: februari 2015
1  Tack Kerstin v