“Trevlig restaurang med utsikt över havet”
Omdöme om La Plage Restaurant

La Plage Restaurant
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Beau Vallon
Kök: Fisk och skaldjur, Gastropub
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 20 april 2018

Vi gillade verkligen denna restaurang. Maten var mycket god och personalen serviceminded. Jag rekommenderar gärna ett besök här.

Tack asmSverige

Omdömet skrevs 9 november 2017

Utmärkt service och en bra meny.
maten var fantasisk och även bra viner finns att beställa.
Priserna något höga men kvaliteten på maten perfekt.

Tack Peter G
Omdömet skrevs 21 april 2017

Vi åt på denna restaurang tre ggr under vår semester, två luncher och en middag. Passade hela familjen perfekt då vi har en dotter som inte tål gluten eller laktos. Vår favorit var deras Tapas!
Personalen bitvis stressad men mkt vänliga. Boka bord dagen innan, minst, vid högsäsong!

Tack Stina L
Omdömet skrevs 7 april 2017

Läste om denna restaurang som skulle vara så bra.Vi fyra blev besviken, personalen var lite nonchalant, ingen bra service alls.Maten var så där inget speciellt alls.Vi återvände inte dit.Rekommenderas ej.

Tack louise981
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Mkt bra mat och bäst under våra två veckor på Mahe och La Digua. Inte billigt men ändå värt pengarna då mat service och läge är utmärkt. Vi delade på förrätt och varmrätt vilket inte var något problem för personal. Dessutom blev vi mätta. Kommer definitivt äta här igen om jag besöker Beau Vallon bay igen

Tack Magnus L

Resenärer som tittade på La Plage Restaurant tittade också på

Mahé, Seychellerna
Bel Ombre, Mahé

Besökt La Plage Restaurant? Berätta vad du tyckte!