“Perfekt läge”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

25 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 hjälpsamhetsröster
“Perfekt läge”
Omdömet skrevs 29 maj 2017 för en vistelse i mars 2017

Vi var två par som hyrde denna villa 12 nätter.Rent och fint , pool som tillhör villan och en uteplats och det var guld värt. Toppenläge man var på stranden på 1 minut, stranden var så fräsch inte ett skräp, klart vatten , lite turister, man behöver inte trängas, TOPPEN!!Det var gångavstånd till supermarket och bankomater det tog väl ca. 15 min att gå.Ett bra utbud av restauranger som låg längs efter stranden, många bra.Kan verkligen rekommendera denna villa, vi kommer garanterat åka tillbaka och bo här.Man kan inte bo bättre med det läget.Ett minus var att de inte bytte sängkläder under tiden och handdukar fick vi be dem byta.Annars helt perfekt.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera